Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35083
Title: Eфективні стратегії цифрового маркетингу для готельно-ресторанного бізнесу України у післявоєнний період
Other Titles: Еffective digital marketing strategies for the hotel and restaurant business of Ukraine in the post-war period
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: цифровий маркетинг
Україна
готельно-ресторанний бізнес
післявоєнний період
digital marketing
Ukraine
post-war period
Issue Date: 11-May-2023
Citation: Іванова Л. Eфективні стратегії цифрового маркетингу для готельно-ресторанного бізнесу України у післявоєнний період / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.(11 трав. 2023 р.). – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 49–55.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35083
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova.pdf217.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.