Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34803
Title: Оцінювання змістової валідності протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі – 2»
Other Titles: Evaluation of the Content Validity of the Canadian Assessment of Physical Literacy-2
Authors: Павлова, Юлія
Боднар, Іванна
Гук, Ганна
Pavlova, Yuliia
Bodnar, Ivanna
Huk, Hanna
Keywords: грамотність у фізичній культурі
CAPL-2
мотивація
фізична активність
експертне оцінювання
консенсус
physical literacy
CAPL-2
motivation
physical activity
expert evaluation
consensus
Issue Date: 2023
Citation: Павлова Ю. Оцінювання змістової валідності протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі – 2» / Юлія Павлова, Іванна Боднар, Ганна Гук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2023. – № 2(62). – С. 41–48. DOI: https://doi.org/10.29038/2220-7481-2023-02-41-48
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Мета роботи – адаптація протоколу «Канадське оцінювання грамотності у фізичній культурі» (CAPL-2) та аналіз змістової валідності афективного та когнітивного доменів із використанням експертного оцінювання. Topicality. In order to stimulate physical literacy research, it is crucial to adapt methods of high quality. The work aims to adapt the Canadian Assessment of Physical Literacy-2 (CAPL-2) protocol and analyze the content validity of the affective and cognitive domains using expert evaluation.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34803
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlova Yu..pdf257.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.