Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34778
Title: The Eficiency of the Application of Electronic Techniques in the Control of Dynamic Balance in the Process of Inclusive Physical Education
Other Titles: Ефективність застосування електронних засобів контролю динамічної рівноваги в процесі інклюзивного фізичного виховання
Authors: Blavt, Oksana
Chaplinskyі, Rostyslav
Prozar, Mykola
Pityn, Maryan
Helzhynska, Tetiana
Dmytruk, Vitalii
Hrebik, Oleh
Kovalchuk, Volodymyr
Пітин, Мар’ян
Keywords: students with disabilities
physical education
testing
inclusion
control
electronic equipment
dynamic balance
студенти з обмеженими можливостями
фізичне виховання
тестування
динамічна рівновага
інклюзія
електронне обладнання
контроль
Issue Date: 30-Oct-2023
Citation: The Eficiency of the Application of Electronic Techniques in the Control of Dynamic Balance in the Process of Inclusive Physical Education / Oksana Blavt, Rostyslav Chaplinskyі, Mykola Prozar, Maryan Pityn, Tetiana Helzhynska, Vitalii Dmytruk, Oleh Hrebik, Volodymyr Kovalchuk // Physical Education Theory and Methodology. – 2023. – Vol. 23, N. 5. – Р. 770–776. DOI: https://doi.org/10.17309/tmfv.2023.5.16 (Scopus)
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;
Abstract: The purpose of the study was to determine the authenticity of the dynamic balance control device developed on the basis of modern trends in the field of electronic equipment for students with disabilities. Метою дослідження було визначення автентичності пристрою контролю динамічної рівноваги, розробленого на основі сучасних тенденцій у галузі електронного обладнання для студентів з обмеженими можливостями.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34778
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pityn Marian.pdf392.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.