Словник маркетингових термінів
Вантажиться...
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Термінологічний словник містить необхідний мінімум найбільш
вживаних професійних термінів та понять з дисципліни «Маркетинг».
Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам
зорієнтуватися у різноманітті актуальних маркетингових термінів і понять та
сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг».
Словник маркетингових термінів призначений для студентів вищих
навчальних закладів, перепідготовки по економічних напрямах, а також для
тих, хто прагне опанувати маркетинг, буде корисний викладачам, аспірантам,
маркетологам підприємств і організацій, працівникам рекламних агенцій
широкому колу учасників сфери бізнесу. The terminological dictionary contains the necessary minimum and most
used professional terms and concepts from the discipline "Marketing".
Acquaintance with the proposed conceptual apparatus will help students
orient yourself in the variety of current marketing terms and concepts and
will contribute to a better study of the "Marketing" course.
The dictionary of marketing terms is intended for university students
educational institutions, retraining in economic areas, as well as for
those seeking to master marketing will be useful to teachers, graduate students,
marketers of enterprises and organizations, employees of advertising agencies
to a wide range of business participants.
Опис
Ключові слова
термінологічний словник, маркетингові терміни, terminological dictionary, marketing terms
Бібліографічний опис
Словник маркетингових термінів / уклад. Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, С. Б. Розумей та ін. – Київ, 2014. – 108 с.