The influence of management creativity on the optimality of management decisions over time : an innovative aspect
Ескіз недоступний
Дата
2023-06-05
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The study aimed at establishing the close relationship between the creativity of managers and the time
spent making managerial decisions at the enterprise level. A linear least squares regression model
determined the coefficient of dependence of time spent on management decision-making and
creativity. The research used a quantitative approach and a sociological survey of heads and managers
of enterprises of various sizes and organizational and legal forms. The authors compiled models of the
formation of creative management in the enterprise based on motivational factors and the process of
forming management decisions on the basis of management creativity. In the study, and for the first
time, a scale of the creativity level and a scale of managers' motivation were proposed. The results of
conducted sociological research and the use of the regression model of the factors taken into account
show that the average level of creativity of managers involved in decision-making and their motivation
coefficient has the greatest Influence on the time spent on managerial decisions. The research has
theoretical and practical significance, and managers can use its results in practice to save time and
improve the efficiency of management decision-making and staff motivation. Дослідження спрямоване на встановлення тісного взаємозв'язку між креативністю менеджерів і часом
витрачається на прийняття управлінських рішень на рівні підприємства. Модель лінійної регресії найменших квадратів
визначено коефіцієнт залежності витрат часу на прийняття управлінського рішення та
творчість. У дослідженні використано кількісний підхід та соціологічне опитування керівників та менеджерів
підприємств різного розміру та організаційно-правової форми. Автори склали моделі в
формування креативного менеджменту на підприємстві на основі мотиваційних чинників і процесу
формування управлінських рішень на основі управлінської творчості. У дослідженні, причому для перш
часу запропоновано шкалу рівня креативності та шкалу мотивації керівників. Результати
проведені соціологічні дослідження та використання регресійної моделі врахованих факторів
показують, що середній рівень креативності менеджерів, які беруть участь у прийнятті рішень, та їх мотивація
Коефіцієнт має найбільший вплив на час, витрачений на прийняття управлінських рішень. Дослідження має
теоретичне і практичне значення, а керівники можуть використовувати його результати на практиці для економії часу і
підвищити ефективність прийняття управлінських рішень і мотивацію персоналу.
Опис
Ключові слова
creative management, management decisions, innovativeness, enterprise competitiveness, idea generation, креативний менеджмент, управлінські рішення, інноваційність, генерація ідеї, підприємства, конкурентоспроможність
Бібліографічний опис
The influence of management creativity on the optimality of management decisions over time : an innovative aspect / Nataliia Pavlenchyk, Anatolii Pavlenchyk, Ruslan Skrynkovskyy, Svyatoslav Tsyuh // Journal of Eastern European and Central Asian Research. – 2023. – Vol. 10, N 3. – P. 498–514. DOI: http://dx.doi.org/10.15549/jeecar.v10i3.1318 (Scopus)