Особливості формування та підтримка іміджу підприємств ресторанного бізнесу

Ескіз недоступний

Дата

2023-05-18

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

імідж, послуги, якісні методи оцінки іміджу, ресторанний бізнес, image, quality image evaluation methods, services, restaurant business

Бібліографічний опис

Захаревич С. Особливості формування та підтримка іміджу підприємств ресторанного бізнесу / Світлана Захаревич, Марина Рябенька // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 98–100.