Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34098
Title: Сучасні особливості формування маркетинг-міксу у закладах індустрії гостинності
Other Titles: Modern features of marketing mix formation in hospitality industry establishments
Authors: Гузар, Уляна
Тихоновський, Максим
Huzar, Uliana
Tykhonovskyi, Maksym
Keywords: маркетинг-мікс
індустрія гостинності
маркетингова стратегія
marketing mix
hospitality industry
marketing strategy
Issue Date: 18-May-2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Гузар У. Сучасні особливості формування маркетинг-міксу у закладах індустрії гостинності / Уляна Гузар, Максим Тихоновський // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 366–368.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34098
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uliana Huzar, Maksym Tykhonovskyi.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.