Опосередковане корекційне правління розвитком молодших школярів з дитячим церебральним паралічем
Вантажиться...
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова
Анотація
У зв’язку з новими відкриттями в області психофізіології, спеціальної
психології й педагогіки сучасний освітній простір вимагає переосмислення і
творчого використання психолого-педагогічної спадщини різних історичних
періодів у спеціальній освіті заради створення нових підходів та методик
корекційного навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ООП). In connection with new discoveries in the field of psychophysiology, special
of psychology and pedagogy, the modern educational space requires rethinking and
creative use of the psychological and pedagogical heritage of various historical
periods in special education for the purpose of creating new approaches and methods
remedial education and development of children with special educational needs (SEN).
Опис
Ключові слова
молодші школярі, дитячий церебральний параліч, предметно-сюжетне малювання, прості арифметичні задачі, корекція, розвиток, міжпредметні та внутрішньопредметні зв’язки, pupils of junior forms, child's cerebral paralysis, subject-plot drawing, simple arithmetic tascs, correction, development, interdisciplinary and intradisciplinary links
Бібліографічний опис
Золотарьова Т. В. Опосередковане корекційне правління розвитком молодших школярів з дитячим церебральним паралічем : дис. ...канд. пед. наук : 13.00.03 / Золотарьова Тетяна Вікторівна. – Київ, 2021. – 335 с.