Розвиток координаційних здібностей учнів початкової школи з порушенням постави на уроках фізичної культури
Вантажиться...
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова
Анотація
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підвищення ефективності фізичного виховання молодших школярів з ослабленим здоров’ям, зокрема, розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику розвитку координаційних здібностей учнів початкової школи з порушенням постави на основі акцентованого впливу на вестибулярний, руховий та зоровий аналізатори за допомогою системи вправ, спрямованих на управління рухами в просторі в умовах статичних положень та під час руху. The dissertation study is devoted to the problem of increasing the effectiveness of physical education of younger schoolchildren with weakened health, in particular, the methodology for developing the coordination abilities of elementary school students with postural disorders was developed, theoretically substantiated and experimentally verified based on an accentuated impact on the vestibular, motor and visual analyzers using a system of exercises , aimed at controlling movements in space in conditions of static positions and during movement.
Опис
Ключові слова
координаційні здібності, порушення постави, учні початкової школи, сколіотична постава, кіфотична постава, фізичне виховання, coordination abilities, posture disorders, primary schoolchildren, kyphotic posture, scoliotic posture, physical education
Бібліографічний опис
Лукіянчук В. Л. Розвиток координаційних здібностей учнів початкової школи з порушенням постави на уроках фізичної культури : дис. ...д-ра філос. : 01; 014 / Лукіянчук Валентин Леонідович. – Київ, 2022. – 229 с.