Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34038
Title: Теоретико-методологічні засади педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти
Other Titles: Theoretical and methodological foundations of the pedagogical concept of education of future teachers in the conditions of digitalization of education
Authors: Прокопенко, Альона Олександрівна
Prokopenko, Alona Oleksandrivna
Keywords: педагогічна концепція
едукації
управління
майбутні учителі
діджиталізації
pedagogical concept
education
management
digitalization
future teachers
Issue Date: 2023
Publisher: Харківська гуманіт.-пед. акад.
Citation: Прокопенко А. О. Теоретико-методологічні засади педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.04 / Прокопенко Альона Олександрівна. – Харків, 2023. – 703 с.
Series/Report no.: дисертації;
Abstract: Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методологічних засад, розробці та експериментальній перевірці ефективності впровадження педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти. The purpose of the research is to substantiate the theoretical and methodological principles, develop and experimentally check the effectiveness of the implementation of the pedagogical concept of educating future teachers in the conditions of digitalization of education.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34038
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Прокопенко_dys_2023.pdf35.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.