Механізми забезпечення розвитку туристичного бізнесу в умовах кризи
Ескіз недоступний
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Туризм є важливим сектором економіки багатьох країн світу та характеризується високою сприйнятливістю до кризових явищ різного генезису. З огляду на деструктивний вплив пандемії COVID-19
та теперішньої війни в Україні на туристичний бізнес, питання механізмів антикризового управління в таких умовах набувають особливої актуальності. У дослідженні використано методи аналізу наукової літератури та інформаційних джерел, синтезу й узагальнення. Обґрунтовано механізми забезпечення розвитку туристичного бізнесу в кризових умовах на основі аналізу і узагальнення сучасних
наукових і практичних підходів. Зокрема, виокремлено і охарактеризовано такі чотири основні механізми як співпраця, інновації, державна підтримка і диверсифікація. Практична цінність дослідження полягає
у виокремленні механізмів забезпечення розвитку туристичного бізнесу, які можуть стати пріоритетними напрямами антикризового управління в Україні, а також бути основою для подальших досліджень. Tourism is an important sector of the economy of many countries and is characterized by high susceptibility to crisis phenomena of various genesis. Given the destructive impact of the COVID-19 pandemic and the current war
in Ukraine on the tourism business, the issue of anti-crisis management mechanisms in such conditions becomes
particularly relevant. The research used the methods of analysis of scientific literature and information sources,
synthesis, and generalization. The tools for ensuring the development of the tourist business in crisis conditions
are substantiated based on the analysis and inference of modern scientific and practical approaches. In particular,
such four primary mechanisms as cooperation, innovation, state support, and diversification are singled out and
characterized.
Опис
Ключові слова
туристичний бізнес, криза, розвиток; управління, механізми, tourism business, management, crisis, mechanisms, development
Бібліографічний опис
Голод А. П. Механізми забезпечення розвитку туристичного бізнесу в умовах кризи / Голод А. П., Оленич І. М., Кулик О. М. // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. – 2023. – № 7. – С. 1–4. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-7-12-02