Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33910
Title: Віртуальні туристичні подорожі як маркетинговий засіб промоції України у світі
Other Titles: Virtual tourist trips as a marketing tool for promoting Ukraine in the world
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: віртуальні туристичні подорожі
маркетинговий засіб
Україна
світ
virtual tourist trips
marketing tool
Ukraine
the world
Issue Date: 2022
Citation: Іванова Л. Віртуальні туристичні подорожі як маркетинговий засіб промоції України у світі / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід : матер. XVІ Міжнар. наук. конф. – Львів, 2022. – С. 118–123.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33910
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovchanska.pdf171.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.