Державна освітня політика на сучасному етапі трансформації суспільно-владних відносин: імплементація зарубіжного досвіду Італії
Ескіз недоступний
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті визначено, що заклади освіти сьогодні потребують
ефективного управління, який має реалізувати керівництво за допомогою всіх
підрозділів навчального закладу. Розглянуто досвід формування нової сучасної
моделі управління в системі освіти, який проводився шляхом вивчення досвіду
Італії. З’ясовано, що набагато модернізованими у цьому контексті виглядають
заклади освіти Італії та Західної Європи. Доведено, що освітні інституції Італії
на даний момент мають достатньо досвіду в галузі інновацій в реалізації
державної освітньої політики. The article defines what educational institutions need today
effective management, which should be implemented by management with the help of all
divisions of the educational institution. The experience of forming a new modern
models of management in the education system, which was conducted by studying experience
of Italy It turned out that they look much more modernized in this context
educational institutions of Italy and Western Europe. It is proved that the educational institutions of Italy
currently have enough experience in the field of innovation in implementation
state educational policy.
Опис
Ключові слова
державна освітня політика, заклади освіти, імплементація, сучасність, Італія, досвід, перспективи, розвиток, можливості, трансформація, state educational policy, implementation, educational institutions, Italy, modernity, transformation, experience, prospects, development, opportunities
Бібліографічний опис
Базиляк Н. Державна освітня політика на сучасному етапі трансформації суспільно-владних відносин: імплементація зарубіжного досвіду Італії / Базиляк Наталія // Science and technology: problems, prospects and innovations : рroceedings of VII International Scientific and Practical Conference (Japan,13-15 April). – Osaka, 2023. – Р. 245–249.