Адаптація освітнього процесу вищої школи до глобальних викликів ХХІ століття
Ескіз недоступний
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлено теперішній стан освітнього процесу
української вищої школи, та надано прогностичну модель адаптації до
глобальних викликів, що постають перед суспільством у ХХІ столітті. У
роботі представлено результати аналізу шляхів удосконалення навчальної
взаємодії з огляду на контекст повномасштабної війни та перспективи
післявоєнного відновлення. Актуальність дослідження зумовлена
збільшенням розриву між потребами учасників освітнього процесу, що
визначаються суспільною динамікою, та існуючою методологією
забезпечення фахової освіти в Україні.The article highlights the current state of the educational process of
the Ukrainian higher school and provides a prognostic model of adaptation to the
global challenges facing society in the 21st century. The work presents the results of
the analysis of ways to improve educational interaction in view of the context of a
full-scale war and the prospects of post-war recovery. The relevance of this study is
due to the increasing gap between the needs of participants in the educational
process, which are determined by social dynamics, and the existing methodology of
providing professional education in Ukraine.
Опис
Ключові слова
вища школа, ІКТ-орієнтоване навчання, глобалізація, освіта воєнного періоду, освіта майбутнього, higher school, ICT-oriented education, globalization, wartime education, education of the future
Бібліографічний опис
Ляшкевич А. І. Адаптація освітнього процесу вищої школи до глобальних викликів ХХІ століття / Ляшкевич А. І., Марусин О. О., Шавель Х. Є. // Перспективи та інновації науки. – 2023. – № 4(22). – С. 163–173. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-4(22)-163-173