Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33886
Title: Rola resocjalizacji w aspekcie sprawności fizycznej dzieci w wieku szkolnym
Other Titles: Роль реабілітації в аспекті фізичної підготовленості школярів
Authors: Skalski, Dariusz W
Kowalski, Damian
Zwara, Radosław
Graczyk, Marek
Kinzder, Bogdan
Скальскі, Даріуш В.
Ковальський, Даміан
Звара, Радослав
Грачик, Марек
Кіндзер, Богдан
Keywords: child
social rehabilitation
physical fitness
education
дитина
фізична підготовка
соціальна реабілітація
освіта
Issue Date: 2023
Citation: Rola resocjalizacji w aspekcie sprawności fizycznej dzieci w wieku szkolnym / Dariusz W. Skalski, Damian Kowalski, Radosław Zwara, Marek Graczyk, Bogdan Kinzder // Kultura fizyczna, medycyna i bezpieczeństwo w aspekcie zmian kulturowych. Wybrane zagadnienia : monografia / red. nauk. Dariusz W. Skalski, Marek Graczyk, Oleh Rybak, Bogdan Kindzer. – Kielce - Lwów, 2023. – С. 181–195.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Rehabilitation is most often understood as a system of activities that deals with the problems of dysfunctions, defects or motivational underdevelopments associated primarily with defects in the social and cultural environment of children and adolescents and unfavorable biopsychological factors of their social development. According to M. Grzegorzewska, social rehabilitation is the ultimate goal of special pedagogy consisting in restoring to a socially maladjusted individual a sense of normality that can be achieved for them, improving them, arming them with knowledge and skills enabling them to perform useful and social work, and thus enabling them to join the current of life around them social. Соціальну реабілітацію найчастіше розуміють як систему заходів, що мають справу з проблемами дисфункцій, дефектів або мотиваційного недорозвинення, пов’язаних насамперед з неблагополуччям соціально-культурного середовища дітей та молоді та несприятливими біопсихічними факторами їх соціального розвитку. На думку М. Гжегожевської, соціальна реабілітація є кінцевою метою спеціальної педагогіки, яка полягає у відновленні соціально дезадаптованої особистості почуття нормальності, яке може бути досягнуто для неї, вдосконалення її, озброєння знаннями та навичками, які дозволяють виконувати корисні та соціальні дії. працювати, і таким чином дозволити їм приєднатися до течії життя навколо них.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33886
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bogdan Kinzder.pdf465.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.