Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33882
Title: Маркетинг впливу та його особливості в індустрії гостинності
Other Titles: Influence marketing and its specifics in the hospitality industry
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: маркетинг впливу
інфлюенсер
промоція
індустрія гостинності
соціальна мережа
маркетинговий інструмент
influence marketing
influencer
promotion
hospitality industry
social network
marketing tool
Issue Date: 2021
Citation: Іванова Л. О. Маркетинг впливу та його особливості в індустрії гостинності / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. – 2021. – Вип. 3(104). – С. 67–77.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Мета статті полягає в дослідженні сутності та особливостей застосування маркетингу впливу в індустрії гостинності. The purpose of the article is to study the nature and features of influence marketing in the hospitality industry.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33882
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova.pdf996.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.