Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33868
Title: Marketing factors of the tourism market’s operations in Ukraine
Other Titles: Маркетингові чинники функціонування туристичного ринку в Україні
Authors: Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliya
Ozimek, Irena
Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Озімек, Ірена
Keywords: tourism
tourism market
marketing factors
martial law
Ukraine
туризм
туристичний ринок
воєнний стан
маркетингові фактори
Україна
Issue Date: 2022
Citation: Vovchanska O. Marketing factors of the tourism market’s operations in Ukraine / Olha Vovchanska, Liliya Ivanova, Irena Ozimek // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia. – 2022. – Vol. 21, N. 1. – Р. 25–34. DOI: 10.22630/ASPE.2022.21.1.3 (Scopus)
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Aim: The article is devoted to analyzing marketing factors of the tourism market operations in Ukraine under martial law. Мета: Стаття присвячена аналізу маркетингових факторів функціонування туристичного ринку України в умовах воєнного стану.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33868
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Lilii.pdf231.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.