Технології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачами
Ескіз недоступний
Дата
2023
Автори
Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Балук, Н. Р.
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Baluk, N. R.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою нашого дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу як
сучасного інструменту управління комунікаціями зі споживачами. Метою нашого дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу як
сучасного інструменту управління комунікаціями зі споживачами.
Опис
Ключові слова
цифровий маркетинг, управління комунікаціями, споживачі, digital marketing,, consumers, communications management,
Бібліографічний опис
Вовчанська О. М. Технології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачами / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. // Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики : матеріали міжнар. наук.- практ. конф.(26 січня 2023 р.) / за заг. ред. І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич. – Ломжа–Харків, 2023. – Ч. 1. – С. 184–189.