Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33655
Title: Формування маркетингової політики в закладах вищої освіти України
Other Titles: Formation of marketing policy in higher education institutions of Ukraine
Authors: Гуль, Іван
Завидівська, Ольга
Hul, Ivan
Zavydivska, Olha
Keywords: заклади вищої освіти
Україна
маркетингова політика
institutions of higher education
Ukraine
marketing policy
Issue Date: 21-Sep-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Гуль І. Формування маркетингової політики в закладах вищої освіти України / Іван Гуль, Ольга Завидівська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (21 вересня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 27–29.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33655
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hul I..pdf197.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.