Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32751
Title: Глемпінг як маркетинговий продукт на ринку туризму і гостинностіІ
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliya
Vovchanska, Olga
Keywords: глемпінг
маркетинговий туризм
ринок туризму і гостинності
glamping
marketing tourism
tourism and hospitality market
Issue Date: 5-May-2022
Citation: Іванова Л. Глемпінг як маркетинговий продукт на ринку туризму і гостинностіІ / Л. Іванова, О. Вовчанська // Управління розвитком сфери гостинності : регіональний аспект : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн- конф. - Чернівці, 2022. - С. 117-124.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32751
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova_Чернівці_конф_5_05_2022_removed.pdf155.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.