Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32749
Title: Маркетингові підходи до концепції сталої моди в умовах нової нормальності
Authors: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olga
Ivanova, Liliya
Keywords: маркетингові підходи
стала мода
marketing approaches
became a fashion
Issue Date: 25-Feb-2022
Citation: Вовчанська О. Маркетингові підходи до концепції сталої моди в умовах нової нормальності / О. Вовчанська, Л. Іванова // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Рівне, 2022. - С. 108-109.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32749
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova_Рівне_конф_2022_removed.pdf692.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.