Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32701
Title: Ефективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектра
Other Titles: The effectiveness of the inclusive physical education program in the formation of psychophysical readiness for learning in children with autism spectrum disorders
Authors: Алі, Хамаде
Боднар, Іванна
Ali, Khamade
Bodnar, Ivanna
Keywords: програма
фізичне виховання
інклюзія
аутизм
школярі
program
рhysical еducation
inclusion
autism
schoolchildren
Issue Date: 25-Jul-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Алі Хамаде. Ефективність програми інклюзивного фізичного виховання у формуванні психофізичної готовності до навчання дітей із розладами аутичного спектра / Алі Хамаде, Іванна Боднар // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – Вип. 26, т. 2. – С. 39–40.
Series/Report no.: наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Авторська програма фізичного виховання краще, аніж типова (p<0,05), формує психофізичну готовність дітей із розладами аутичного спектра до навчання (зокрема тонку координованість м’язів кистей, швидкісну силу м’язів ніг і рівновагу). The author's program of physical education better than the typical one (p<0.05) forms the psychophysical readiness of children with autism spectrum disorders for learning (in particular, fine coordination of hand muscles, speed strength of leg muscles, and balance).
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32701
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1289-2577-1-SM.pdf697.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.