Нормативні документи МОН України
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/9663
Переглянути
Нові надходження
Документ Рекомендації щодо застосування критерії оцінювання якості освітньої програми(2020)«Рекомендації щодо застосування Критеріїв оцінювання якості освітньої програми» були розроблені на основі «Методичних рекомендацій для експер- тів Національного агентства щодо застосування Критеріїв оцінювання якості освітньої програми» (2019) з використанням матеріалів «Порадника щодо заповнення відомостей самооцінювання освітньої програми» (для закладів вищої освіти, 2019). Рекомендації містять інформацію стосовно відповідності освітньої діяль- ності Критеріям оцінювання якості освітньої програми з урахуванням річного досвіду застосування акредитаційних процедур в рамках підходів ESG-2015, пропозицій галузевих експертних рад та освітніх експертів. Складаються з коментарів та корисних порад щодо надання фактів та про- ведення аналізу, вимог до оцінювання і орієнтовних запитань для закладів вищої освіти та інших учасників акредитаційного процесу. Рекомендації призначені для всіх учасників процесів та процедур забез- печення якості вищої освіти, зокрема акредитації освітніх програм, експертів, дослідників та всіх, хто зацікавлений у позитивних змінах вищої освіти в Україні. "Recommendations for the application of the Criteria for assessing the quality of educational programs" were developed on the basis of the program" were developed on the basis of the "Methodological recommendations for experts for experts of the National Agency on the application of the Criteria for assessing the quality of of the educational program" (2019) using the materials of the "Guide to for filling in the information of self-assessment of the educational program" (for higher education institutions, 2019). higher education institutions, 2019). The recommendations contain information on the compliance of educational activities activities to the Criteria for assessing the quality of the educational program, taking into account the annual experience of applying accreditation procedures within the framework of ESG-2015 approaches, proposals of industry expert councils and educational experts. They consist of comments and useful tips on providing facts and analysis, assessment requirements and indicative questions for higher education institutions and other participants of the higher education institutions and other participants in the accreditation process. The recommendations are intended for all participants in the processes and procedures for ensuring the quality of higher education. of higher education quality assurance, including accreditation of educational programs, experts, researchers and all those interested in positive changes in higher education in Ukraine.Документ Інструктивно-методичні рекомендації щодо запровадження та використання технологій штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти : проєкт(2024)Мета рекомендацій - поширення принципів і підходів до відповідального використання систем ШІ в загальній середній освіті. Передусім йдеться про дотримання прав людини, професійних етичних стандартів, підвищення обізнаності вчителів про можливі ризики та виклики, щоб критично, ефективно та етично взаємодіяти із системами ШІ та використовувати їхній потенціал. The purpose of the recommendations is to spread the principles and approaches to the responsible use of AI systems in general secondary education. First of all, it is about observing human rights, professional ethical standards, raising teachers' awareness of possible risks and challenges in order to critically, effectively and ethically interact with AI systems and use their potential.Документ Документ Стратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2021-2031 роки(2020)Стратегія розвитку вищої освіти визначає місце вищої освіти у суспільстві й економіці країни через формулювання місії та візії, основні стратегічні й операційні цілі та завдання щодо їх досягнення, механізм реалізації та моніторингу, очікувані результати та способи їх вимірювання. Документ розроблено на виконання Указу Президента України «Про вдосконалення вищої освіти в Україні» (від 3.07.2020 № 210/2020) та відповідних доручень Прем’єр-міністра України (№ 23502/2/1-20 від 12.06.2020 та № 23502/3/1-20 від 13.06.2020).The strategy for the development of higher education determines the place of higher education in the society and economy of the country through the formulation of the mission and vision, the main strategic and operational goals and objectives for their achievement, implementation and monitoring mechanism, expected results and methods of their measurement. The document was developed in compliance with the Decree of the President of Ukraine "On the Improvement of Higher Education in Ukraine" (from July 3, 2020 No. 210/2020) and relevant orders of the Prime Minister of Ukraine (No. 23502/2/1-20 dated 12.06.2020 and No. 23502/3/1-20 dated June 13, 2020).Документ Документ Документ Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. Рівень стандарту.(Круцевич Т., Дятленко С., Турчик І, 2020-10-01) Круцевич Т., Дятленко С.; Турчик І., Krutsevych T.; Diatlenko S., Turchyk І.Документ Організація дистанційного навчання в школі : методичні рекомендації(2020) Лотоцька, Алевтина; Пасічник, ОксанаДокумент Рекомендації щодо організації поточного, семестрового контролю та атестації здобувачів фахової передвищої та вищої освіти із застосуванням дистанційних технологій навчання(2020-06-03)Метою цих Рекомендацій є методична підтримка закладів фахової передвищої та вищої освіти (далі - закладів освіти) з питань організації оцінювання результатів навчання студентів із застосуванням інтернет-технологій, засобів телефонного зв'язку в дистанційному режимі. Рекомендації можуть застосовуватися в умовах, коли можливості фізичного відвідування закладів освіти здобувачами обмежені або відсутні, традиційні інструменти семестрового контролю та атестації здобувачів фахової передвищої та вищої освіти (далі - здобувачів освіти) не можуть бути застосовані з причин непереборної сили (природні катаклізми, заходи карантинного порядку та інші форс-мажорні обставини). Рекомендації доповнюють, але не замінюють ті кращі практики та рішення, що їх заклади освіти вже розробили та впровадили в умовах карантинних обмежень.Документ Концепція реформи управління закладами вищої освіти(2019-12-27)Документ Порядок формування Переліку наукових фахових видань України : наказ Міністерства освіти і науки України від 15.01.2018 № 32(2019-10-21)Цей Порядок встановлює умови формування Переліку наукових фахових видань України, а також класифікації та моніторингу видань, включених до Переліку.Документ Щодо організації форм здобуття загальної середньої освіти : лист МОН № 1/9-525 від 20.08.19 року(2019)Міністерство освіти і науки України надає роз’яснення та рекомендації закладам загальної середньої освіти (далі - заклади освіти) щодо організації різних форм здобуття освіти, у тому числі з урахуванням звернень органів управління у сфері освіти, педагогічних працівників, батьків або інших законних представників здобувачів освіти (далі - батьки), громадських організацій. Цим листом Міністерство освіти і науки України привертає увагу до найбільш важливих питань з організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, що мають значення для забезпечення інтересів учасників освітнього процесу. Водночас, організовуючи освітній процес, заклади освіти діють у межах своєї автономії (організаційної, фінансової та іншої), визначеної законодавством і установчими документами закладу освіти.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »