Робочі навчальні програми
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/11594
Переглянути
Нові надходження
Документ Фізіологія людини : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 017 "Фізична культура і спорт (Фізкультурно-спортивна реабілітація)", факультет фізичної культури і спорту(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Любомир; Бергтраум Дзвенислава; Коритко Зоряна; Vovkanych Liubomyr; Berhtraum Dzvenyslava; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: дати майбутнім спеціалістам з фізичної культури і спорту науковообгрунтувані знання фізіологічних закономірностей життєдіяльності людини в умовах відносного спокою, при м’язовій діяльності та в умовах психоемоційних навантажень.Документ Фізіологія спорту : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 017 "Фізична культура і спорт (Фізкультурно-спортивна реабілітація)", факультет фізичної культури і спорту(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Любомир; Бергтраум Дзвенислава; Vovkanych Liubomyr; Berhtraum Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: забезпечити формування у майбутніх спеціалістів з олімпійського та професійного спорту основами науково обґрунтованого підходу до розробки і застосування ефективних систем тренування на основі глибоких знань вікових, статевих, індивідуальних особливостей і закономірностей функціонування організму людини та процесів його адаптації до фізичних навантаженьДокумент Фізіологія спорту : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 017 "Фізична культура і спорт", факультет фізичної культури і спорту(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Любомир; Бергтраум Дзвенислава; Vovkanych Liubomyr; Berhtraum Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: забезпечити формування у майбутніх спеціалістів з олімпійського та професійного спорту основами науково обґрунтованого підходу до розробки і застосування ефективних систем тренування на основі глибоких знань вікових, статевих, індивідуальних особливостей і закономірностей функціонування організму людини та процесів його адаптації до фізичних навантаженьДокумент Фізіологія людини : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 02 "Культура і мистецтво", спеціальність 024 "Хореографія", факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Бергтраум Дзвенислава; Berhtraum Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: дати майбутнім спеціалістам з хореографії науково- обґрунтовані знання фізіологічних закономірностей життєдіяльності людини в умовах відносного спокою, при м’язовій діяльності та в умовах психоемоційних навантажень.Документ Фізіологія людини : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 017 "Фізична культура і спорт (різні групи населення)", факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Любомир; Коритко Зоряна; Бергтраум Дзвенислава; Vovkanych Liubomyr; Korytko Zoriana; Berhtraum Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: дати майбутнім спеціалістам з фізичної культури і спорту науковообгрунтувані знання фізіологічних закономірностей життєдіяльності людини в умовах відносного спокою, при м’язовій діяльності та в умовах психоемоційних навантажень.Документ Фізіологія людини : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 014 "Середня освіта (фізична культура)", факультет педагогічної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Вовканич Любомир; Коритко Зоряна; Бергтраум Дзвенислава; Vovkanych Liubomyr; Korytko Zoriana; Berhtraum Dzvenyslava; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: дати майбутнім спеціалістам з фізичної культури і спорту науковообгрунтувані знання фізіологічних закономірностей життєдіяльності людини в умовах відносного спокою, при м’язовій діяльності та в умовах психоемоційних навантажень.Документ Фізіологічні основи фізичного виховання : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 014 "Середня освіта (фізична культура)", спеціальність 017 "Фізична культура і спорт (різні групи населення)", факультет П та ЗО(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: забезпечити формування у майбутніх спеціалістів з фізичного виховання науково обґрунтованого підходу до розробки і застосування ефективних систем тренування на основі глибоких знань вікових, статевих, індивідуальних особливостей і закономірностей функціонування організму людини та процесів його адаптації до фізичних навантаженьДокумент Фізілогоя рухової активності : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 02 "Культура і мистецтво", спеціальність 024 "Хореографія", факультет П та ЗО(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: забезпечити формування у майбутніх спеціалістів з фізичного виховання науково обґрунтованого підходу до розробки і застосування ефективних систем тренування на основі глибоких знань вікових, статевих, індивідуальних особливостей і закономірностей функціонування організму людини та процесів його адаптації до фізичних навантажень.Документ Фізіологічні основи спорту : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 "Освіта/Педагогіка", спеціальність 017 "Фізична культура і спорт", факультет П та ЗО(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: забезпечити формування у майбутніх спеціалістів з олімпійського та професійного спорту науково обґрунтованого підходу до розробки і застосування ефективних систем тренування на основі глибоких знань вікових, статевих, індивідуальних особливостей і закономірностей функціонування організму людини та процесів його адаптації до фізичних навантаженьДокумент Психологія : робоча програма навчальної дисципліни, ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 017 Фізична культура різних груп населення; 014 Середня освіта (Фізична культура)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Матвійчук Тетяна; Matviichutsk Tetiana; Кафедра педагогіки та психологіїДокумент Ритміка в хореографії : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 02 "Культура і мистецтво", спеціальність 024 "Хореографія", факультет педагогічної освіти, рівень освіти "бакалавр"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Зайдель Тетяна; Zaidel Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни «Ритміка в хореографії» є викладення дисципліни, формування базових професійно-педагогічних знань, вмінь і навичок, які забезпечують теоретичну і практичну підготовку тренера-хореографа для самостійної педагогічної роботи.Документ Вступ до спеціальності : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 02 "Мистецтво", cпеціальність 024 "Хореографія", факультет педагогічної освіти, рівень освіти "бакалавр"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Зайдель Тетяна; Zaidel Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни є сформувати базові теоретичні знання студентів про різні аспекти хореографії як виду професійної діяльності.Документ Інформаційна культура та академічна доброчесність : робоча програма навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Свістельник Ірина; Svistelnyk Iryna; Кафедра інформатики, кінезіології та кіберспортуМетою викладання навчальної дисципліни «Інформаційна культура та академічна доброчесність» є формування у студентів знань, умінь та навичок пошуку необхідної інформації для написання академічних текстів під час освітньої діяльності; правил цитування та покликання на джерела інформації з дотриманням принципів академічної доброчесності, інформаційної етики та авторського права.Документ Ритміка в хореографії : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 02 "Культура і мистецтво", спеціальність 024 "Хореографія", факультет післядипломної та заочної освіти, рівень освіти "бакалавр"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Зайдель Тетяна; Zaidel Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни «Ритміка в хореографії» є викладення дисципліни, формування базових професійно-педагогічних знань, вмінь і навичок, які забезпечують теоретичну і практичну підготовку тренера-хореографа для самостійної педагогічної роботи.Документ ОК 41 Санітарія та гігієна: робоча програма обов’язкової компоненти освітньої програми, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Шавель Христина; Shavel Khrystyna; Кафедра біохімії та гігієниМетою викладання дисципліни є формування системи знань про санітарію та гігієну як науки, опанування теоретичних основ організації санітарно-гігієнічного забезпечення готельно-ресторанних комплексів, впливу факторів зовнішнього середовища на організм працівників та відвідувачів готельно-ресторанних комплексів, основних санітарних вимог до організації технологічного процесу, санітарно-гігієнічної оцінки якості продуктів харчування, їх зберігання, основних причин та заходів профілактики харчових отруєнь.Документ ОК 33 Мікробіологія : робоча програма обов’язкової компоненти освітньої програми, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Гащишин Віра; Борецький Юрій; Hashchyshyn Vira; Boretskyi Yurii; Кафедра біохімії та гігієни4 2. Мета та завдання навчальної дисципліни Метою викладання навчальної дисципліни «Мікробіологія» є ознайомити студентів зі світом мікроорганізмів, їх цитологічними, фізіологічними і біохімічними властивостями; розглянути питання сучасної систематики й охарактеризувати основні групи; акцентувати увагу на особливостях метаболізму; поглибити знання про організацію геному мікроорганізмів, принципи генно- інженерних досліджень; ознайомити з принципами нормування мікробіологічних показників якості харчових продуктів та державними документами, в яких вони сформовані; формування у студентів системи спеціальних теоретичних знань щодо класифікації та асортименту харчових продуктів, контролю їх якості при зберіганні та використанні; оволодіння навичками органолептичного та інструментального методів контролю якості продуктів харчування; формування знань з основ мікробіології для наступного їх застосування у професійній діяльності.Документ ОК 29 Харчова хімія: робоча програма обов’язкової компоненти освітньої програми, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Борецький Юрій; Гащишин Віра; Параняк Наталія; Boretskyi Yurii; Hashchyshyn Vira; Paraniak Nataliia; Кафедра біохімії та гігієниМета дисципліни «Харчова хімія»: поглибити знання студентів з неорганічної та органічної хімії та створити у свідомості студентів уявлення про тісний і логічний зв'язок законів хімії, біохімії, біології із різноманітними явищами, які спостерігаються при виробництві зберіганні і приготуванні харчових продуктів.Документ Вступ до спеціальності : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 02 "Мистецтво", cпеціальність 024 "Хореографія", факультет післядипломної та заочної освіти, рівень освіти "Бакалавр"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Зайдель Тетяна; Zaidel Tetiana; Кафедра хореографії та мистецтвознавстваМетою викладання навчальної дисципліни є сформувати базові теоретичні знання студентів про різні аспекти хореографії як виду професійної діяльності.Документ Фізіологія фізичного виховання і спорту : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 01 "Освіта/ Педагогіка", спеціальність 014 "Середня освіта (фізична культура)"(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Коритко Зоряна; Korytko Zoriana; Кафедра анатомії та фізіологіїМета: сприяти формуванню у майбутніх спеціалістів фізичного виховання чіткого розуміння та усвідомлення науково-обгрунтованого підходу до розробки і застосування фізичних вправ на уроках фізичного виховання з врахуванням вікових, статевих та індивідуальних особливостей.Документ Олімпійський і професійний спорт : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань : 01 Освіта /Педагогіка, cпеціальність : 014.11 Середня освіта (фізична культура), факультет педагогічної освіти, факультет післядипломної та заочної освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Нерода Неоніла; Neroda Neonila; Кафедра олімпійського, професійного та адаптивного спортуМета дисципліни – це науково-методичне обґрунтування ґенези олімпійського руху та професійного спорту, сучасного стану і перспектив розвитку олімпійського руху в світі та в Україні, організаційно-правових та соціально-економічних засад олімпійського та професійного спорту.