Академічна доброчесність
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/24290
Переглянути
Перегляд Академічна доброчесність за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 69
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Академічна доброчесність(2021-05-25) Єгорченко, Ірина; Серебряков, Михайло; Yehorchenko, Iryna; Serebriakov, MykhailoДокумент Академічна доброчесність : нова академічна культура / Матеріали Міжнародної конференції "Академічна доброчесність : практики українських ВНЗ"(Чуканова Світлана, 2020-10-01) Чуканова, Світлана; Chukanova, SvitlanaДокумент Академічна доброчесність в оцінюванні в умовах дистанційного навчання(2022-01-28)Проведення оцінювання є ключовим показником засвоєння інформації студентом. Оцінювання знань з дотриманням норм академічної доброчесності починається з визначення розповсюджених викликів у академічному середовищі та засвоєння найкращого досвіду оцінювання.Документ Документ Академічна доброчесність у Львівському державному університеті фізичної культури ім. Івана Боберського(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-22) Павленчик, Н. Ф.; Pavlenchyk, N. F.Документ Академічна доброчесність у процесі виконання наукових досліджень(Чуканова Світлана, 2020-10-01) Чуканова, Світлана; Chukanova, SvitlanaДокумент Академічна доброчесність у середній освіті(2021-10-01) Бреус, Юлія; Боловацька, Юлія; Заплотинська, Олена; Костогриз, Катерина; Мироненко, Леонід; Москалевич, Євгенія; Ніколаєв, Євген; Сидорук, Анастасія; Терехова, Любов; Чапайло, Яна; Шемелинець, ІванДокумент Академічна доброчесність як базова професійна компетентність сучасного дослідника(2021-06-14) Махновський, С.; Фоломєєв, М.; Makhnovskyi, S.; Folomieiev, M.Документ Академічна доброчесність як основа успіху(Романовська, 2020-10-01) Романовська; RomanovskaДокумент Академічна доброчесність: проблеми дотримання та пріоритети поширення серед молодих вчених(2021-05-17) Сорокіна, Н. Г.; Артюхов, А. Є.; Дегтярьова, І. О.; Sorokina, N. H.; Artiukhov, A. Ye.; Dehtiarova, I. O.Розглядаються основні проблеми, пов’язані з доброчесністю, з якими стикаються учасники освітньо-наукового процесу закладів вищої освіти; визначається роль наукової етики в розвитку успішної кар’єри науковця. Наводяться основні принципи академічної доброчесності, якими мають керуватися молоді вчені; розглядаються національні та міжнародні нормативно-правові засади для утвердження академічної доброчесності в науковому середовищі. Видання буде корисним усім, хто працює в системі освіти і науки та займається науково-дослідною та техніко-конструкторською діяльністю, зокрема керівникам закладів, науково-педагогічним і науковим працівникам, молодим ученим, аспірантам і докторантам, магістрантам, студентам та всім, хто цікавиться проблемами академічної доброчесності.Документ Академічне письмо: 20 порад щодо написання академічних текстів та представлення результатів дослідження(2021-05-25) Дроздов, Віктор; Drozdov, ViktorДокумент Аналітична довідка за результатами дослідження практик академічної доброчесності у вищих навчальних закладах України(2021-05-25)Академічна доброчесність – інноваційне поняття для української системи освіти, хоча у світі цей термін відомий вже більше сторіччя. З уведенням цього поняття в законодавчу сферу (що планується в новому законі «Про освіту») та початком проекту сприяння академічній доброчесності, що реалізується МОН України спільно з Американськими радами, актуалізувалась потреба оцінити наявні практики сприяння академічній доброчесності, які втілюються у ВНЗ нашої країни. За дорученням Міністерства Інститут освітньої аналітики МОН України провів дослідження для окреслення наявної ситуації і визначення ВНЗ, що вже мають досвід уведення у свою діяльність основних практик сприяння академічній доброчесності.Документ Виклики життя за етичними нормами : модуль 6(Організація Об’єднаних Націй, 2022-01-24)Цей модуль покликаний допомогти студентам зрозуміти деякі психологічні механізми, які за певних обставин здатні привести до неетичної поведінки. У модулі висвітлено в контексті обговорення кількох широковідомих психологічних експериментів деякі основні людські якості, які часто працюють на нашу користь, проте іноді можуть спонукати нас до неетичних дій. Модуль покликаний мотивувати студентів брати на себе відповідальність за власне життя, уникаючи поширених помилок, які можуть вплинути на їхню здатність діяти етично. Згідно з експериментальними дослідженнями, самоконтроль є важливим для етичної поведінки, але самоконтроль схожий на м’язи, які розвиваються завдяки вправам і втомлюються від надмірного навантаження (Баумейстер, 1999 р.). Отже, однаково важливо триматися якомога далі від небезпеки й працювати над зміцненням нашої спроможності контролювати себе. У межах цього модуля прийняття відповідальності за етичну поведінку в нашому житті означає зміцнення наших «м’язів» самоконтролю й вивчення способів уникнення ситуацій, які можуть змусити нас до дій, про які ми згодом пожалкуємо. Експерименти, які буде обговорено в модулі, обирали через їх педагогічну цінність, через проблеми, які вони висвітлюють, їх актуальність для життя студентів і різноманітність доступних корисних матеріалів (включно з відео). Існує безліч інших психологічних факторів, що впливають на етичну поведінку, проте вони виходять за рамки цього модуля (деякі з них розглядаємо в Модулі 7 (Стратегії вчинення етичних дій) і Модулі 8 (Поведінкова етика) серії університетських модулів E4J із питань доброчесності й етики). Модуль містить матеріали для викладачів. Він передбачає схему тригодинного заняття, але його можна використовувати для проведення коротших або довших занять чи розширити для застосування в межах повноцінного курсу (див.: Рекомендації із розробки окремого курсу).Документ Гендерні аспекти етики : модуль 9(Організація Об’єднаних Націй, 2022-01-24)Цей модуль, який розроблено в рамках ініціативи Управління ООН з протидії наркотикам та злочинності «Освіта заради справедливості» (Education for Justice – E4J), що є складовою Глобальної програми з впровадження Дохінської декларації, становить частину серії університетських модулів E4J із питань доброчесності та етики. До такої серії долучено також навчальний посібник. Повний комплект матеріалів E4J охоплює університетські модулі, які стосуються питань боротьби з корупцією, запобігання злочинності та кримінального правосуддя, кіберзлочинності, злочинів проти довкілля, вогнепальної зброї, організованої злочинності, торгівлі людьми та незаконного ввезення мігрантів, боротьби з тероризмом, а також доброчесності й етики.Документ Десять принципів академічної доброчесності для викладачів(2021-05-17) Павела, Ґері; Pavela, GeriДокумент Деякі рекомендації щодо впровадження етичних кодексів в українських вищих навчальних закладах(2021-04-07) Стадний, ЄгорДокумент Доброчесність та етика : вступ і концептуальна основа : модуль 1(Організація Об’єднаних Націй, 2022-01-24)Цей модуль, який розроблено в рамках ініціативи Управління ООН з протидії наркотикам та злочинності «Освіта заради справедливості» (Education for Justice – E4J), що є складовою Глобальної програми з впровадження Дохінської декларації, становить частину серії університетських модулів E4J із питань доброчесності та етики. До такої серії долучено також навчальний посібник. Повний комплект матеріалів E4J охоплює університетські модулі, які стосуються питань боротьби з корупцією, запобігання злочинності та кримінального правосуддя, кіберзлочинності, злочинів проти довкілля, вогнепальної зброї, організованої злочинності, торгівлі людьми та незаконного ввезення мігрантів, боротьби з тероризмом, а також доброчесності й етики.Документ Доброчесність та етика : навч. посіб. для лекторів, які використовують університетські модулі E4J із питань доброчесності та етики(2022-01-24)Цей навчальний посібник є джерелом для лекторів. Цей навчальний посібник, який розроблено в рамках ініціативи Управління ООН з протидії наркотикам та злочинності «Освіта заради справедливості» (Education for Justice – E4J), що є складовою Глобальної програми з впровадження Дохінської декларації, становить частину серії університетських модулів E4J із питань доброчесності та етики. Повний комплект матеріалів E4J охоплює університетські модулі, які стосуються питань боротьби з корупцією, запобігання злочинності та кримінального правосуддя, кіберзлочинності, злочинів проти довкілля, вогнепальної зброї, організованої злочинності, торгівлі людьми та незаконного ввезення мігрантів, боротьби з тероризмом, а також доброчесності й етики. Усі університетські модулі E4J містять пропозиції стосовно навчальних вправ, оцінювання студентів, змісту слайдів та інших інструментів навчання, які викладачі можуть адаптувати для застосування в конкретному середовищі й інтегрувати в наявні університетські курси та програми. Модуль передбачає схему тригодинного заняття, але його можна використовувати для проведення коротших або довших занять. Усі університетські модулі E4J пов’язані з актуальними академічними дослідженнями та дискусіями і можуть містити інформацію, думки та висловлювання з різних джерел, включно з публікаціями в ЗМІ та висновками незалежних експертів. Посилання на зовнішні джерела були протестовані під час публікації. Втім, оскільки вебсайти третіх сторін можуть змінюватись, будемо вдячні, якщо ви повідомите нас про посилання, що не працюють, або такі, що спрямовують до неналежного змісту. Також будемо вдячні, якщо ви повідомите нас про публікації, посилання на які спрямовують на неофіційну версію публікації або вебсайт. Позаяк усі необхідні зусилля були докладені, щоб забезпечити точність перекладу змісту модуля, будь ласка, візьміть до уваги, що тільки оригінальна англомовна версія модуля є погодженою. Тому, у випадку сумніву, будь ласка, звертайтеся до відповідної англомовної версії.