Академічна доброчесність
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/24290
Переглянути
Перегляд Академічна доброчесність за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 72
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Скільки відсотків можна?(2019) Ніколаєв, ЄвгенДокумент Як вижити без самоплагіату?(2019) Ніколаєв, ЄвгенДокумент Як мені писати без академічного плагіату?(2020-02-11) Ніколаєв, ЄвгенДокумент Плагіат = порушення авторських прав?(2020-02-11)Документ "Плагіат" = порушення авторських прав?"(2020-09-04)Документ Академічна доброчесність : нова академічна культура / Матеріали Міжнародної конференції "Академічна доброчесність : практики українських ВНЗ"(Чуканова Світлана, 2020-10-01) Чуканова, Світлана; Chukanova, SvitlanaДокумент Академічна доброчесність у процесі виконання наукових досліджень(Чуканова Світлана, 2020-10-01) Чуканова, Світлана; Chukanova, SvitlanaДокумент Академічна доброчесність як основа успіху(Романовська, 2020-10-01) Романовська; RomanovskaДокумент Довідник з академічної доброчесності(Гур'янова В., Ониксимова Л., Поберій Н., 2020-10-01) Гур'янова В., Ониксимова Л.; Поберій Н., Onyksymova L.; Hurianova V., Poberii N.Довідник містить загальні поняття та практичні поради з академічної доброчесності та інформаційної грамотності.Документ Академічна доброчесність у Львівському державному університеті фізичної культури ім. Івана Боберського(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-22) Павленчик, Н. Ф.; Pavlenchyk, N. F.Документ Політика університетів із запобігання студентському плагіату(2021-04-07) Ніколаєв, ЄвгенДокумент Як посилити політику доброчесності ЗВО?(2021-04-07) Ніколаєв, ЄвгенДокумент Плагіат у вищій освіті(2021-04-07)У цьому звіті досліджується збільшувана загроза для вищої освіти у Великій Британії від послуг із написання письмових робіт на замовлення або «конвейерів письмових есе». Проведений аналіз, яким чином працюють такі служби, наведені приклади з їхніх веб-сайтів, а також висвітлені ті пропоновані обіцянки, зокрема гарантії «відсутності плагіату» в кінцевому продукті. Також у звіті переглядаються чинні нормативно-правові засоби боротьби із такою формою шахрайства. Переглянувши деякі варіанти відповіді на цю загрозу, ми визнаємо, що єдиного рішення немає. Натомість нам потрібен багатогранний підхід, який ґрунтуватиметься на оприлюднених дослідженнях та тих кроках, які вже роблять університети і коледжі для сприяння успішному студентському навчанню, з тим щоб виключити саму можливість для плагіату в університетських підходах до оцінювання, а також виявляти та карати академічну не доброчесну поведінку. Цей звіт також визначає потенціальні напрямки для роботи на міжнародному рівні, визнаючи, що плагіат та використання письмових робіт на замовлення жодним чином не є унікальним явищем для Великобританії та й взагалі для вищої освіти. Наведені яскраві приклади зусиль, які докладаються в інших країнах світу, і визнається, що існує велике поле для співпраці з партнерськими установами, а також європейськими і міжнародними агенціями, до складу яких входить і Агенція забезпечення якості у вищій освіті (QAA).Документ Студентський плагіат. Хто винен?(2021-04-07) Ніколаєв, ЄвгенДокумент Чому студенти списують (за їхніми словами та зі слів інших)(2021-04-07) Сміт, Гелен; Ріджвей, ДжимАнотація У цій статті представлені результати анкетування та інтерв’ю стосовно студентської недоброчесності у вищій освіті. Вільямс (2001) наголошує на існування двох головних причин розповсюдження в освіті недоброчесності та, зокрема, плагіату. Перша – зростання вигод у разі схвального оцінювання курсової роботи, друга – стрімкий розвиток технологій, який призвів до легкого та вільного доступу до інформації, першоджерела якої не завжди вдається відстежити. Тільки декілька авторів, як-от, Ешворт (1997) та Ле Ерон (2001) відзначили зміну моделей оцінювання як фактор списування. Такі теоретики мотивації як Двек (2000), Андерман і Міджлі (2004) припускають, що орієнтація студентів на свої цілі визначає рушійні причини того, що дехто з них обирає списування.Документ Рекомендації для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності(2021-04-07)Однією з ключових складових внутрішньої системи забезпечення якості у закладах вищої освіти є університетська система забезпечення академічної доброчесності, яка визначає загальноприйняті світовою спільнотою стандарти здійснення освітньої та наукової діяльності здобувачами вищої освіти і співробітниками університету й створює середовище нульової терпимості до порушень академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин.