Академічна доброчесність
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/24290
Переглянути
Перегляд Академічна доброчесність за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 69
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Як вижити без самоплагіату?(2019) Ніколаєв, ЄвгенДокумент Скільки відсотків можна?(2019) Ніколаєв, ЄвгенДокумент Плагіат = порушення авторських прав?(2020-02-11)Документ Як мені писати без академічного плагіату?(2020-02-11) Ніколаєв, ЄвгенДокумент "Плагіат" = порушення авторських прав?"(2020-09-04)Документ Академічна доброчесність як основа успіху(Романовська, 2020-10-01) Романовська; RomanovskaДокумент Академічна доброчесність у процесі виконання наукових досліджень(Чуканова Світлана, 2020-10-01) Чуканова, Світлана; Chukanova, SvitlanaДокумент Довідник з академічної доброчесності(Гур'янова В., Ониксимова Л., Поберій Н., 2020-10-01) Гур'янова В., Ониксимова Л.; Поберій Н., Onyksymova L.; Hurianova V., Poberii N.Довідник містить загальні поняття та практичні поради з академічної доброчесності та інформаційної грамотності.Документ Академічна доброчесність : нова академічна культура / Матеріали Міжнародної конференції "Академічна доброчесність : практики українських ВНЗ"(Чуканова Світлана, 2020-10-01) Чуканова, Світлана; Chukanova, SvitlanaДокумент Академічна доброчесність у Львівському державному університеті фізичної культури ім. Івана Боберського(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-22) Павленчик, Н. Ф.; Pavlenchyk, N. F.Документ Як посилити політику доброчесності ЗВО?(2021-04-07) Ніколаєв, ЄвгенДокумент Як протидіяти неправдивому авторству?(2021-04-07) Ніколаєв, ЄвгенДокумент Деякі рекомендації щодо впровадження етичних кодексів в українських вищих навчальних закладах(2021-04-07) Стадний, ЄгорДокумент Рекомендації для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності(2021-04-07)Однією з ключових складових внутрішньої системи забезпечення якості у закладах вищої освіти є університетська система забезпечення академічної доброчесності, яка визначає загальноприйняті світовою спільнотою стандарти здійснення освітньої та наукової діяльності здобувачами вищої освіти і співробітниками університету й створює середовище нульової терпимості до порушень академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин.Документ Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності(2021-04-07) Бахрушин, В.; Ніколаєв, Є.Документ Чому студенти списують (за їхніми словами та зі слів інших)(2021-04-07) Сміт, Гелен; Ріджвей, ДжимАнотація У цій статті представлені результати анкетування та інтерв’ю стосовно студентської недоброчесності у вищій освіті. Вільямс (2001) наголошує на існування двох головних причин розповсюдження в освіті недоброчесності та, зокрема, плагіату. Перша – зростання вигод у разі схвального оцінювання курсової роботи, друга – стрімкий розвиток технологій, який призвів до легкого та вільного доступу до інформації, першоджерела якої не завжди вдається відстежити. Тільки декілька авторів, як-от, Ешворт (1997) та Ле Ерон (2001) відзначили зміну моделей оцінювання як фактор списування. Такі теоретики мотивації як Двек (2000), Андерман і Міджлі (2004) припускають, що орієнтація студентів на свої цілі визначає рушійні причини того, що дехто з них обирає списування.Документ Про соціальну модель плагіату(2021-04-07) Редді, Майк; Джоунз, ВікторіяАнотація За десять років після проведення першої Міжнародної конференції з проблем плагіату мало що змінилося у ставленні до плагіату як виключно академічного правопорушення. Проте значення питання про плагіат зі студентської точки зору, а не лише академічної ієрархії, ще ніколи не було таким вагомим. У цій статті проаналізовані попередні практичні розвідки, що зумовило потребу подолати владний дисбаланс у післядипломній та вищій освіті, а також з урахуванням виняткової ролі Інтернету. Запропонована соціальна модель плагіату, яка будується на практичному визначенні плагіату – через виявлені 4 компоненти – та визначає причину плагіату як наслідок теперешініх владних стосунків та освітнього клімату в закладах вищої освіти. Це спонукає нас до одночасного розгляду соціальних і культурних факторів, які впливають на виникнення, виявлення та спробу контролювати плагіат. Нарешті, наголошується потреба визнати наявність факторів, які підтримують статус кво в освіті, та вживати прямих заходів проти «інституційного плагіату», який таким чином виникає.