"Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті"
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/3245
Переглянути
Перегляд "Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті" за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 284
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Туристично-рекреаційні ресурси Волинського лісу(ЛДІФК, 2006) Ковальчук, Надія; Іванова, Анна; Kovalchuk, Nadiia; Ivanova, AnnaЛісові ресурси займають провідне місце в структурі природно-рекреаційного потенціалу Волині і можуть задовольнити різноманітні потреби рекреантів в короткотривалому, довготривалому відпочинку, лікуванні, оздоровленні.Документ Концептуальні підходи до моделювання процесу навчання і розвитку рухових здібностей у дітей і підлітків(2014) Худолій, Олег; Іващенко, О.Мета дослідження — обґрунтувати концепцію побудови процесу навчання і розвитку рухових здібностей у дітей і підлітків на основі моделювання окремих компонентів навчального процесу.Документ Моделювання як метод класифікації стану силової підготовленості дівчаток 6-7 класів(2014) Іващенко, О.; Цеслицка, М.; Худолій, Олег; Єрмаков, СергійМета роботи — визначити модель класифікації стану розвитку силових здібностей у дівчаток 6—7 класів.Документ Аналіз педагогічних прийомів, які використовуються для формування оптимальних рухових навичок спортсменів стрілецьких видів спорту(2014) Калиніченко, О.; Лопатьєв, АнатолійМетою дослідження є обґрунтування теоретико-методичних положень і розроблення практичних рекомендацій щодо формування оптимальних рухових навичок спортсменів стрілецьких видів спорту.Документ Про побудову систем підтримки прийняття рішень для автомобільного спорту(2014) П'янило, Я.; П'янило, Г.В останні роки в Україні і в світі в цілому набуває широкого розвитку автомобільний спорт. Постійне зростання технічних можливостей сучасних автомобілів, різке зростання їх швидкісних можливостей вимагає побудови та застосування різних видів інформаційних технологій в підготовці спортсменів до змагань і проведення самих змагань з метою забезпечення безпеки персоналу, який приймає участь у цьому.Документ Моделювання стратегії безаварійної участі в автомобільних ралі(2014) Кувалдіна, Ольга; Рибак, ОлегМета дослідження — удосконалити побудову стратегії безаварійної участі ралійних екіпажів у міжнародних змаганнях.Документ Моделювання інерційних змагальних навантажень на тренажері-симуляторі спортивного автомобіля(2014) Лопатьєв, Анатолій; Рибак, Людмила; Виноградський, Богдан; Рибак, ОлегМетою роботи є з'ясування можливості моделювати інерційні змагальні навантаження на тренажері-симуляторі спортивного автомобіля нахилами його рухомої частини, а основним методом — математичне моделювання.Документ Комплексні показники технічної підготовленості стрільців із лука високої кваліфікації(2014) Антонов, СергійМета дослідження: з'ясувати рівень технічної підготовленості стрільців із лука високої кваліфікації за комплексними показниками.Документ Моделювання процесів навчання фізичним вправам школярів 14-15 років(2014) Худолій, Олег; Капкан, О.Мета дослідження — оптимізувати режими навчання фізичним вправам у навчальному процесі школярів 14–15 років.Документ Керування рухами людини в спорті(2014) Лопатьєв, Анатолій; Трач, Володимир; Бретц, КарольПроблема керування рухами завжди була та залишається актуальною, особливо, у складнокоординаційних та стрілецьких видах спорту. Головним недоліком моделей та теорій керування рухами є механістичний підхід до проблем керування та неповне врахування того факту, що предметом дослідження є жива істота, людина, яка рухається за біомеханічними законами, а керування рухами відбувається за психофізичними. Основним принципом керування довільними рухами людини є той факт, що ці рухи не є механічним пересуванням окремих частин тіла у просторі та часі являють собою цілеспрямоване оволодіння простором і часом.Документ Модель ретестової надійності, альтернативна моделі внутрікласової кореляції(2014) Заневський, Ігор; Заневська, ЛюдмилаМетою роботи було створення моделі коефіцієнта надійності тесту, застосування якої дало б можливість у практичній роботі з тестами отримувати значення коефіцієнта надійності в теоретичних границях від нуля до одиниці, як це прийнято у класичній теорії надійності тестів. Основна ідея розв'язання цієї проблеми полягає у прямому визначенні дисперсії істинних результатів тесту, оцінка величини яких приймається рівною середньому арифметичному результатів повторних вимірювань.Документ Моделювання як метод оптимізації формування рухових навичок у школярів молодших класів(2014) Худолій, Олег; Черненко, С.; Іващенко, О.Метою дослідження було оптимізувати режими навчання спрямованих на підвищення ефективності навчального процесу школярів 1—4 класів.Документ Моделювання як метод класифікації стану силової підготовленості хлопчиків 6-7 класів(2014) Іващенко, О.; Мушкета, Р.; Худолій, Олег; Єрмаков, СергійМета роботи — визначити модель класифікації стану розвитку силових здібностей у хлопчиків 6—7 класів.Документ Біотехнічні системи в стрілецьких видах спорту(2014) Лопатьєв, Анатолій; Ткачек, Василь; Власов, АндрійПід біотехнічною системою розуміють комплексну систему, що включає в себе об'єкт дослідження, керування, дослідника (тренера) і технічну підсистему, об'єднані єдиним алгоритмом функціонування. Активною об'єднувальною ланкою в біотехнічних системах є дослідник (тренер), який виконує функцію усвідомлення тріади «дані-інформація-знання» як основної ідеї інформаційних технологій. Усвідомлення тріади є необхідний етап одержання нового знання.Документ Моделирование процесса физического воспитания с использованием не спортивного инвентаря(2015) Клименченко, В.Цель работы — повышение уровня заинтересованности будущих педагогов в занятиях физическим воспитанием с помощью воздействия на их эмоциональное и физическое состояние не спортивного инвентаря.Документ Дискримінантний аналіз рухової підготовленості хлопчиків молодших класів(2015) Худолій, Олег; Іващенко, Ольга; Черненко, С.Мета дослідження — визначити факторне навантаження рівня навченості фізичним вправам, фізичного розвитку, розвитку рухових здібностей у класифікації рухової підготовленості хлопчиків молодших класів.Документ Моделі позиційного нападу в гандболі(2015) Незгода, С.; Дмитрук, В.Мета дослідження: дослідити моделі позиційного нападу з узгодженим переміщенням нападників під час гри в гандбол та з’ясувати для яких моделей найчастіше досягається мета атаки — закинути м’яч у ворота суперника.Документ Моделювання системи морально-вольових якостей студентів у процесі фізичного виховання(2015) Крайнюк, ОльгаМета дослідження: висвітлити структурну модель системи морально-вольових якостей студентів політехнічних коледжів у процесі фізичного виховання. Для вирішення зазначеної проблеми змоделювали процес фізичного виховання у напрямку формування морально-вольових якостей.Документ Моделювання інформаційного обміну засобами відео та мультимедійних технологій в тренувальному процесі висококваліфікованих лучників(2015) Власов, Андрій; Івашко, МаркіянМета дослідження: обгрунтувати шляхи вдосконалення рівня технічної підготовленості стрільців із лука високої кваліфікації засобами відео та мультимедійних технологій.Документ Енергоінформаційна та гравітаційна взаємодії при аналізі рухових дій(2015) Лопатьєв, Анатолій; Власов, Андрій; Трач, Володимир; Попов, Д.Результати та їх обговорення: досліджувалися рухові дії стрільців під час виконання вправ на тренуваннях та змаганнях. Для характеристики функціонального стану стрільця використано аналіз роботи серцево-судинної системи, який кількісно характеризувався частотою серцевих скорочень, що знімалася у динамічному режимі пульсометром Polar RS800 з посекундною дискретизацією часу. Такий підхід дозволив провести покадровий аналіз виконання стрілецької вправи з періодичністю в 20мс і синхронізовано визначити значення частоти серцевих скорочень, які характеризують функціональний стан спортсмена під час виконання стрілецької вправи. Оптико-електронним тренажерним комплексом SCATT проводили запис процесу прицілювання кожного пострілу та його результат Цей пристрій допомагає спортсмену відслідковувати помилки що виникають під час прицілювання та уникати їх.