"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/9683
Переглянути
Перегляд "Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування" за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 358
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Спортивно-оздоровчий туризм як компонент рекреаційної діяльності людини(ЛДУФК, 2017) Григоренко, Г.Рекреаційну діяльність людини належить розуміти як будь- яку діяльність, що стосується організації відпочинку, туризму, фізкультури і спорту, оскільки є невід'ємною від соціальної, духовної і трудової діяльності його життя. Спортивно-оздоровчий туризм за своєю сутністю не є сферою послуг. Це досить самостійна й соціально-орієнтована сфера та спосіб життя значного кола суспільства, для якої туризм є ефективним засобом фізичного оздоровлення, морального розвитку й самовдосконалення людини, виховання дбайливого ставлення до природи і культурної спадщини, взаєморозуміння та взаємоповаги між народами та націямиДокумент Банківські інновації(ЛДУФК, 2017) Демчук, Н.; Коваль, А.Банківська система України зараз розвивається. Вона повільно, але все ж упроваджує у свою діяльність інноваційні продукти, які сприятимуть тому, що українські банківські установи зможуть стати конкурентоспроможними на міжнародному ринку банківських послуг, значно поліпшиться якість та швидкість надання послуг, кожна послуга буде диференціюватися відповідно до потреб клієнта, що матиме лише позитивний вплив як для банківської системи так і для країни в цілому.Документ Інвестиційна привабливість у сфері туризму(ЛДУФК, 2017) Горин, Г.Популярність досліджень проблематики інвестиційної привабливості рекреаційно-туристичного потенціалу регіону серед вчених економістів викликана зростанням ролі державних і бізнес-структур у ефективному використанні, подальшому формуванні та відновленні рекреаційно-туристичного потенціалу як базової категорії регіональної політики.Документ Стан і особливості розвитку світового ринку готельних послуг(ЛДУФК, 2017) Іванова, Лілія; Вовчанська, О.; Ivanova, Liliia; Vovchanska, O.Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності спрямовані в результаті на вирішення основних завдань: пошук власних конкурентних переваг; вміння створювати стабільну клієнтуру, завдяки здібностям знаходити свого клієнта; визначення нових шляхів розвитку, постійного оновлення власної політики, незмінно враховуючи динамічний розвиток ринку готельних і туристичних послуг.Документ Проблеми комерціалізації фізичної культури та спорту(ЛДУФК, 2017) Атаманюк, Дмитро; Холявка, Володимир; Петришин, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Kholiavka, Volodymyr; Petryshyn, DmytroМетою роботи є сформулювати аргументи необхідності ресурсного забезпечення фізкультурно-спортивних послуг в умовах ринкових взаємовідносин. Завдання дослідження - виявити тенденції та навести аргументи, які підтверджують неминучість і необхідність застосування комерціалізації та проблеми, які при цьому можуть виникнути.Документ Сучасні тенденції туристичних потоків України(ЛДУФК, 2017) Пилипенко, Надія; Pylypenko, NadiiaПід впливом сучасної економічної і політичної ситуації в Україні змінюються напрями туристичних потоків на користь внутрішнього туризму. Він поки що розвинений недостатньо, не повністю використовує наявні туристичні ресурси, тому потребує стимулювання й підтримки з боку держави й місцевих органів влади та активізації діяльності у цьому напрямку туристичних організацій.Документ Туристичний бізнес в Україні(ЛДУФК, 2017) Сидор, Г.У рамках дослідження встановлено, що наша держава має усі передумови для інтенсивного розвитку не тільки внутрішнього, а й в'їзного та виїзного туризму. Україна володіє значним туристично-рекреаційним потенціалом, сприятливими кліматичними умовами, культурно-історичними пам'ятками світового стандарту, має вигідне географічне розташування.Документ Инновации как важнейший источник эффективного развития предприятий сферы услуг(ЛДУФК, 2017) Сергеева, Е.В современной практике изменения в сфере услуг носят либо экстенсивний, либо интенсивний характер.Экстенсивное развитие предполагает изменение обьемов товаров и услуг в пределах существующего потенциала предприятий, что характерно для динамично развивающихся рынков услуг, в которфых спрос существенно превышает предложение, а потребители услуг предьявляют новые требования к содержанию и качеству услуг. Интенсивное же направлено на наращивание потенциала в сфере услуг за счет рационального использования внутренних ресурсов предприятий и является возможным лишь в случае очевидной конкурентоспособности предприятия.Документ Инновационный подход в системе профессионального образования(2017) Бералиева, Э.Образование признано одним из важных приоритетов долгосрочной стратегии «Казахстан–2030», на ее основе были разработаны несколько краткосрочных государственных программ развития образования на 2005 – 2010 гг.: приняты новая долгосрочная государственная программа развития образования на 2011 – 2020 гг., новая редакция Закона Республики Казахстан, «Об образований», утвержден новый закон Республики Казахстан «О науке». С нововведением в законе об образовании в Казахстане внедрена система дуального образования [1].Документ Сутність організаційно-економічного механізму управління готельним господарством(ЛДУФК, 2017) Жук, І.Організаційно-економічний механізм управління готельним підприємством повинен бути гнучким, швидко реагувати на зміни чинників зовнішнього і внутрішнього середовища, які досить активно впливають на діяльність готелю.Документ Сучасні формати "Fast casual", "Fane dining", "quick'n' casual", "Free flow" у ресторанному бізнесі(ЛДУФК, 2017) Brinza, J.; Холявка, Володимир; Філь, Марія; Kholiavka, Volodymyr; Fil, MariiaЕксперти ресторанного ринку вважають, що найближчими роками кількість ресторанів середнього класу збільшиться в декілька разів, незважаючи на жорстку конкуренцію. Тому, перш ніж відкривати будь-який заклад ресторанного бізнесу, необхідно чітко визначити його формат, оскільки заклад повинен відповідати прийнятим стандартам і, найголовніше, мати правильне позиціонування для своїх відвідувачів.Документ Вітаміни і мінерали для фізично активних людей. Основні мінерали(ЛДУФК, 2017) Коверза, О.Потреби фізично активних осіб у вітамінах і мінералах у цілому відповідають потребам здорових людей. Проте втрати мікроелементів із сечею і потом, а також недостатнє їх споживання примушує спортсменів споживати у великій кількості ці речовини. Не слід захоплюватися мегадозами, оскільки це може погіршити показники здоров' я.Документ Соціально-економічні засади менеджменту готельно-ресторанного бізнесу(ЛДУФК, 2017) Павленчик, Наталія; Pavlenchyk, NataliiaОсобливістю менеджменту в готельно-ресторанному бізнесі сьогодні є формалізація й відображення в нормативно-правових, розпорядних, рекомендаційних, інформаційних, довідкових та інших засобах його реалізації, що спрощує управлінські рішення та вивільняє певну частину персоналу. Саме тому виникає потреба введення нових професій, що суттєво змінюють зміст праці обслуговувального персоналу з вимогами підвищення їх освітянського рівня, професіоналізму, духовної культури і ввічливості, як необхідної умови ефективної реалізації особистості.Документ Актуальність маркетингу у сфері реабілітаційних послуг(ЛДУФК, 2017) Стасюк, Ольга; Stasiuk, OlhaУдосконалення маркетингу у сфері реабілітаційних послуг вимагає впровадження сучасних методів і прийомів, що дають змогу забезпечити адекватне задоволення запитів осіб з особливими потребами, соціальних груп і суспільства в цілому з урахуванням раціонального використання наявних ресурсів та розв'язати завдання максимально можливої збалансованості між попитом та пропозицією цієї галузі.Документ Особливості стратегічного планування діяльності туристичних підприємств(ЛДУФК, 2017) Тучковська, І.; Криворучко, О.Ефективне функціонування туристичного підприємства може бути досягнуте лише при такій організаційній структурі, яка найбільше відповідає формуванню й реалізації стратегічних планів його маркетингової діяльності. При цьому необхідно досягти правильного співвідношення між плануванням виробництва і плануванням маркетингової діяльності, поставити таку роботу на довгострокову основу та інтегрувати її в єдиний внутрішньовиробничий організм.Документ Першочергові організаційно-економічні заходи розвитку сільського туризму(ЛДУФК, 2017) Решетюк, О.; Терлецький, В.Розвиток сільського зеленого туризму (СЗТ) в Україні є одним з найбільш перспективних напрямів розвитку села. Однак для цього необхідне впровадження цілеспрямованих організаційно-економічних заходів, які дали б можливість активізувати цю галузь господарської діяльності на селі, де останніми роками особливо загострилася кризова ситуація. Разом з тим доводиться констатувати, що в Україні нормативи СЗТ досі не закріплені законодавчо, хоча для цього є всі необхідні передумовиДокумент Соціально-економічні засади менеджменту рекреації та реабілітації в родових садибах(ЛДУФК, 2017) Плотнікова, М.; Ващенко, А.Організація та функціонування родових садиб та родових поселень дозволяє формувати стійкі зрівноважені соціально-економічні системи, що відновлюють природний та людський потенціал територій на основі самоменеджменту та відповідальності за своє життя.Документ Мотиваційні фактори впровадження в Україні інноваційних технологій біржової торгівлі(ЛДУФК, 2017) Попадинець, І.Невід'ємною складовою частиною впровадження інноваційних технологій біржової торгівлі є вмотивована діяльність персоналу та його системне використання цих факторів дасть змогу знизити рівень неефективного управління біржовою діяльністю та підвищити такий економічний показник як продуктивність праці.Документ Проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні(ЛДУФК, 2017) Воловик, Д.; Дубчак, М.Маркетинг у туризмі - це система безперервного узгодження пропонованих послуг з послугами, які вже мають попит на ринку, і які туристичне підприємство здатне запропонувати з прибутком для себе ефективніше, ніж це роблять конкуренти.Документ Етапи проведення спортивно-масових заходів у системі масового спорту (Спорту для всіх)(ЛДУФК, 2017) Турка, Ростислав; Чеховська, Любов; Шевців, Уляна; Turka, Rostyslav; Chekhovska, Liubov; Shevtsiv, UlianaПроведення спортивно-масових заходів (СМЗ) є одним із головних завдань організацій системи спорту для всіх з метою активного залучення різних верств населення до занять руховою активністю. Однак вони повною мірою не вирішують покладених на них соціальних завдань через низку чинників, кожен з яких має своє значення та реалізується в різний час