Сучасні проблеми розвитку теорії та методики гімнастики
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/11472
Переглянути
Перегляд Сучасні проблеми розвитку теорії та методики гімнастики за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 124
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Динаміка імунного профілю у процесі річного тренувального циклу гімнастів(2000) Коритко, Зоряна; Korytko, ZorianaДослідження виявили, що в процесі річного тренувального циклу гімнастів виявлені зміни імунного захисту, особливо його клітинної ланки. Слід відзначити, що клітинний імунітет був пригнічений, практично, протягом всього річного циклу, що, очевидно, було наслідком впливу великих статичних навантажень , характерних для цього виду спорту, або результатом нераціональної побудови тренувального процесу.Документ Стан та перспективи розвитку спортивної акробатики в Україні(2000) Бурак, А.Акробатика як вид спорту з'явилась в Україні в першій третині XX ст. Ряд авторів (В.Болобан, В.Коркін, Н.Соколов) розглядали етапи становлення спортивної акробатики в колишньому СРСР, проте розвиток цього виду спорту триває і сьогодні.Документ Формування потреби в фізкультурних заняттях у дітей молодшого шкільного віку під час вивчення гімнастичних вправ(2000) Гнітецький, Л.Запропоновані методичні рекомендації викликали у дітей експериментальної групи інтерес до виконання фізичних вправ, бажання систематично займатися фізичними вправами. А це в свою чергу засвідчує, що на уроках ФК вчитель, застосовуючи запропоновані методичні рекомендації, сформував і підтримує у школярів інтерес до занять фізичними вправами, який в подальшому переросте у звичку систематично виконувати фізичні вправи, а далі - у потребу в фізкультурних заняттях.Документ Вчителі фізичної культури і початкових класів про зміст та методику проведення ранкової гігієнічної гімнастики до занять(2000) Огниста, К.Засоби гімнастики повинні відігравати провідну роль у процесі формування основ фізичної культури і стати тим фундаментом, який закладається у молодшому шкільному віці і на якому буде формуватись відношення особистості учня до фізичної культури протягом життя. Першими кроками на цьому шляху повинні стати такі найбільш поширені форми занять гімнастикою, як ранкова гігієнічна гімнастика і гімнастика до занять.Документ Виховання музично-ритмічних здібностей у танцюристів засобами ритмічної гімнастики(2000) Осадців, Тарас; Петренко, Костянтин; Петрина, Роман; Osadtsiv, Taras; Petrenko, Kostiantyn; Petryna, RomanТеорія і практика підготовки спортсменів - танцюристів високого рівня передбачає включення в навчально-тренувальний процес елементів з багатьох видів спорту, що мають відношення до оздоровчих та спортивних видів гімнастики. Не є виключенням з цього елементи ритмічної гімнастики, яка займає в останні роки важливе місце в системі засобів підготовки танцюристів.Документ Шляхи оптимізації курсу "Гімнастика" відповідно до змін у навчальних планах(2000) Бубела, Олег; Петрина, Роман; Bubela, Oleh; Petryna, RomanВикладачі кафедри, які викладають дисципліну "Гімнастика" для студентів І та II курсів, поставили завдання здійснити аналіз та оптимізувати теоретичний і практичний матеріал згідно змін у навчальних програмах та відповідно до ступеневої форми освіти.Документ Аналіз програми з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів (розділ гімнастика - акробатичні вправи)(2000) Огнистий, А.Акробатичні вправи представлені у шкільній програмі з фізичного виховання з першого по одинадцятий клас. Але для успішного засвоєння акробатичних вправ учнями необхідно, щоб вони вивчались у такій послідовності, яка б забезпечила виконання одного з найголовніших дидактичних принципів навчання - від простого до складного. Тобто прості вправи допомагали учневі засвоїти більш складніші.Документ Формування правильної постави у дітей молодшого шкільного віку в домашніх умовах(2000) Бубела, Олег; Bubela, OlehМетою нашого дослідження було вивчення процесу формування постави батьками у дітей 6-7 років в домашніх умовах.Документ Лікувальна гімнастика як засіб фізичної реабілітації учнів ВПУ з церебральним паралічем 2-ї групи важкості захворювання(2000) Гузій, Оксана; Huzii, OksanaНа даний час, за наявності інвалідності з наслідками дитячого церебрального паралічу (ДЦП) використовують різні методики лікування: лікувальна фізична культура, медичні процедури, фізіотерапевтичне лікування, медикаментозне лікування, лікування музикою, психопедагогічне лікування тощо. У зв'язку з різноманітністю залишкових явищ патології рухових аналізаторів для занять лікувальною гімнастикою виділяють групи хворих за важкістю захворювань.Документ До питання відновлення працездатності гімнастів (за матеріалами щорічника "Гімнастика")(2000) Панишко, Ю.; Малицький, А.Щорічник "Гимнастика" протягом 1975-1986рр. помістив низку статей групи авторів про застосування різних засобів відновлення працездатності гімнастів в тренувально-змагальному процесі.Документ Реакція серцево-судинної системи на загально-розвиваючі вправи в парах(2000) Знак, З.; Хитрий, Л.; Чмельов, О.У підготовчій частині заняття використовуються різноманітні загально- розвиваючі вправи (ЗРВ) серед яких належне місце посідають і вправи у парах. Вони урізноманітнюють розминку і вносять елемент зацікавлення і емоційності. Крім цього, ЗРВ в парах мають широкий спектр дії на організм тих хто займаються. В цьому можна переконатися ознайомившись із результатами спеціально проведених досліджень по вивченню впливу вправ в парах на серцево-судинну систему (ССС).Документ Показники тренувальних навантажень і спеціальної фізичної підготовки гімнасток збірної команди України(2000) Петренко, Костянтин; Petrenko, KostiantynПочинаючи з 1948 року, коли українські гімнасти і гімнастки стали брати участь у престижних міжнародних змаганнях, спортсмени Львівщини постійно були у складах збірних команд різного рівня. Саме Львівщина підготувала В. Чукаріна, Д. Лєонкіна, Б. Макуца, В. Сафренова та інших видатних спортсменів, які ставали Чемпіонами Європи, Світу, переможцями Олімпійських Ігор.Документ Уніфікація вимог при проведенні загальнорозвиваючих вправ на кафедрах теорії і методики гімнастики та фізичної реабілітації культури(2000) Петренко, Костянтин; Славік, М.; Petrenko, Kostiantyn; Slavik, M.Опанування ЗРВ є школою рухової підготовки. На практичних заняттях учбовий процес починається з опанування елементарними рухами в одному суглобі, після чого здійснюється поступовий перехід до більш складних вправ. Характерною особливістю всіх вправ є те, шо вони легко піддаються дозуванню і призначені для конкретних груп м'язів. Особлива увага приділяється ЗРВ, що сприяють формуванню у дітей правильної постави.Документ Ефективність використання акробатичних елементів у тренувальному процесі борців(2000) Максим'юк, С.; Петрина, Роман; Maksymiuk, S.; Petryna, RomanДля забезпечення успішних виступів борців на змаганнях найвищого рівня необхідно здійснювати постійний пошук шляхів підвищення спортивної майстерності. Одним із напрямків підготовки висококваліфікованих борців може стати використання акробатичних елементів. Проте, лише за умови вмілого, науково обгрунтованого використання елементів акробатики можна сподіватися на високі результати у тренувальній та змагальній діяльності.Документ Управління тренувальним процесом гімнастів на основі методів біомеханіки(2000) Огірко, І.; Славік, М.Досягнення високого рівня спортивної майстерності в гімнастиці можливе лише при умові глибокого аналізу показників тренувального процесу спортсменів, дотримання принципу оптимальності навантаження, врахуванням результатів спортивної статистики та методів прогнозуванняДокумент Сучасні методики розвитку гнучкості у представниць художньої гімнастики(2000) Білошицька, Н.Для успішних занять гімнастикою потрібно розвивати у спортсменів низку фізичних якостей. Однією з найважливіших серед них є гнучкість. Розвиток цієї якості с запорукою виразності рухів, пластичності, рацональної техніки. Особливе значення приділяється розвитку гнучкості хребта. Техніка вправ у художній гімнастиці потребує великої амплітуди рухів в кульшовому та гомілковостопному суглобах. Не менш важливе значення для засвоєння техніки вправ з предметами має рухливість у різних площинах в плечових, ліктьових, променевозап'ясних суглобах.Документ Порівняльна характеристика фізичного розвитку дівчат під впливом навантажень гімнастичного характеру(2000) Малицький, А.; Панишко, Ю.Представниці художньої гімнастики мають статистично достовірний вищий ріст, більшу довжину передпліччя, ноги; відзначається тенденція до збільшення екскурсії грудної клітки, довжини стегна, гомілки. Разом з тим, у представниць спортивної гімнастики виражена тенденція до збільшення маси тіла, обводу шиї, плеча, передпліччя, стегна, що пов'язано із специфікою спортивної діяльності.Документ Дослідження реакції жіночого організму на навантаження при виконанні вправ з гімнастичною лавою(2000) Баховський, І.; Кисіль, Ю.; Наявко, І.За показник інтенсивності навантаження була прийнята частота серцевих скорочень (ЧСС), яка широко використовується для оцінки важкості роботи. Реєстрація ЧСС здійснювалась безпосередньо під час виконання вправ, після їх закінчення і в період відновлення в лабораторних умовах з допомогою радіотелеметричної системи "Спорт" і швидкодіючого чорнильно-пишучого приладу Н-327-5.Документ Морфо-функціональні показники спортсменів різних спеціалізацій(2000) Музика, Федір; Muzyka, FedirМорфологічні дослідження, виконані на спортсменах високої кваліфікації підтверджують думку про те, шо ступінь розвитку компонентів тіла може характеризувати спортивну спеціалізацію (табл. 2), а різниця в показниках морфо-функціонального розвитку м'язової системи у спортсменів різної спеціалізації можливо визначається як адаптацією нервово м'язової системи так і завдяки специфічним тренувальним стимулам різної спрямованості впродовж тривалого часу.Документ Гімнастична термінологія - фахова мова вчителя фізичної культури(2000) Мирончук, Б.; Некрасова, О.; Борщов, С.Знання гімнастичної термінології є однією з основних вимог підготовки вчителя фізичної культури, тренера з обраного виду спорту. Для визначення якості оволодіння студентами 1 - 4 курсів гімнастичною термінологією на факультеті фізичного виховання Слов'янського державного педагогічного інституту в 1997 -1998 навчальному році проведено педагогічний експеримент, завданням якого було виявити залежність формування рівня знань гімнастичної термінології від написання в кожному семестрі контрольних робіт з термінології.