Перегляд за Автор "Lesko, Orest"
Зараз показуємо 1 - 20 з 37
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Comparative analysis of the motivation of the military academy students in different years of study towards their own physical improvement(2022) Anohin, Yevhen; Romanchuk, Serhiy; Tychyna, Iryna; Lesko, Orest; Dukh, Tetiana; Shymar, Ihor; Lototsky, Ihor; Анохін, Євген; Романчук, Сергій; Тичина, Ірина; Лесько, Орест; Дух, Тетяна; Шимар, Ігор; Лотоцький, ІгорAbstract In recent years, the motivation of cadets of higher military educational institutions has significantly decreased towards their own physical improvement. This leads to a deterioration in physical fitness, functional status, as a result of professional training of cadets and, and in general, therefore, a decrease in readiness for combat missions is noticed. The purpose of the study is the dynamics of the dominant motives of higher military educational institutions cadets and the level of their motivation for their own physical improvement. Materials and methods. The study was conducted at the National Ground Forces Academy. 348 people took part in the survey in 2010, and 364 in 2020. Results. According to the results of the research, we compiled hierarchical structures of motivation of academy cadets to their own physical improvement of both years of study. The motivation of cadets who were studied in 2010 is expressed by the formula PR2-3P5R0-1H0, in 2020 – PR2-3P5R1- 2H0-1. Conclusions. Both formulas show that the motivation of cadets to their own physical improvement is at an average level. However, the analysis of the relationship and sequence of motives in their hierarchical structure suggests a negative trend of motivation of cadets of different years of study to physical improvement, and the difficulty in ensuring the proper level of efficiency of the educational process of their physical improvement. Анотація За останні роки значно знизилася мотивація курсантів вищих військових навчальних закладів до власного фізичного вдосконалення. Це призводить до погіршення фізичної підготовки, функціонального стану, як а результат професійної підготовки курсантів і, відповідно, зниження бойової готовності в цілому місій помічено. Метою дослідження є динаміка домінуючих мотивів вищої військової діяльності курсантів навчальних закладів та рівень їх мотивації до власного фізичного вдосконалення. Матеріали і методи. Дослідження проводилося в Національній академії сухопутних військ. Участь у ньому взяли 348 осіб опитування у 2010 р. та 364 у 2020 р. Результати. За результатами дослідження ми склали ієрарх структури мотивації курсантів академії до власного фізичного вдосконалення обох років навчання. The мотивація курсантів, які навчалися у 2010 р., виражається формулою PR2-3P5R0-1H0, у 2020 р. – PR2-3P5R1- 2H0-1. Висновки. Обидві формули показують, що мотивація курсантів до власного фізичного вдосконалення знаходиться на рівні середній рівень. Однак аналіз взаємозв'язку і послідовності мотивів в їх ієрархічній структурі свідчить про негативну тенденцію мотивації курсантів різних років навчання до фізичного вдосконалення, а також складність забезпечення належного рівня ефективності навчально-виховного процесу їх фізичного вдосконалення.Документ Efficiency of professionally applied physical preparation program and its influence on the psychophysiological function level of students studying "microand nanoelectronics"(2016) Liudovyk, Tetiana; Kozibroda, Larysa; Romanchuk, Serhii; Dunets, Antonina; Lesko, OrestThere are no scientific researches, now, of professionally applied physical preparation problems for new scientific and technical fields, particularly micro- and nanoelectronics as one of the main sectors of the global economy. Goal: Goal is to determine influence of professionally applied physical preparation program on the level of students experimental group psychophysiological functions and compare gathered information with the results of verification group. Experimental data: In the experimental research has took part 88 male students of "Lviv Polytechnic" fifth course. One – (n=44), and one verification group – (n= 44) was formed. General scientific theoretical and empirical research methods was used in the research. Parametric methods of Mathematical Statistics was implemented for the processing numeric arrays. Results: Reliable improvement of simple and complex visual-motor reactions, intellectual functioning, visual analyzer lability of experimental group students was observed in the research. Significant differences was determinated between experimental group and verification group experimental variables. Research proved better efficiency of author professionally applied physical preparation program in comparison with current program, in psychophysiological functions development. Conclusions: reliability performance differences of complex visual-motor reaction (CVMR) is (р<0,001); of simple visual-motor reaction (SVMR) is (р<0,01); intellectual functioning is (р<0,05); visual analyzer lability (VAL) is (р<0,001).Документ Experimental results of the psychophysical endurance development of military professionals(2021-05-05) Кostiv, Serhii; Oderov, Artur; Klymovych, Volodymyr; Agypov, Vasyly; Romanchuk, Serhii; Matveiko, Oksana; Baidala, Vasyl; Lesko, Orest; Ostrovskyi, Marian; Kuprinenko, Olha; Oleh, Oleh; Костів, Сергій; Одеров, Артур; Климович, Володимир; Агипов, Василь; Романчук, Сергій; Матвейко, Оксана; Байдала, Василь; Лесько, Орест; Островський, Мар'ян; Купрієнко, Ольга; Сидорко, ОлегThe article deals with the results of experimental study of the development of psychophysical endurance in future professionals of military administration (PMA) at the stage of operational-tactical training. We present the statistical results of the statement and formative experiments for each component – value and motivation, cognitive, emotion-and-will, profession-and-activity and subjective components, received in the result of diagnosing their psychophysical endurance development. (Rudenko V., 2012).There is given the hypothesis of the research, aimed to revealing the statistically important differences in the results of experimental research. We have shown the experimental data concerning the levels (low, average, sufficient, high) of their psychophysical endurance development. There are characterized assessment criteria and factors of psychophysical endurance development in future PMA and the block of methods for incoming and outgoing diagnosing of its development. IBM SPSS Statistics 22 software was used for statistical processing of data(OderovA.etal., 2020;Khatsayuk А.В., 2011). The experimental study covered 38 students of operational and tactical level of training, which were divided into experimental (n1 = 19) and control (n2 = 19) groups. Arithmetic mean value of all scales was calculated for each component of psychophysical endurance, and their generalization confirms the positive tendency towards psychophysical endurance development in EG: the high level had increased from 5.26% to 26.32%, the sufficient – from 21.05% to 47.37%, the average – decreased from 47.37% to 15.78% and the low – from 6.32% to 10.53%, respectively. In the result of statistical processing of the received experimental data, the statistical hypothesis of the research (Н1) was confirmed. Thus, the proposed model and methodology for the development of psychophysical endurance of future PVU led to statistically significant changes in the development of psychophysical endurance of future PVU, which, first, can be extended to the whole population; secondly, they depend on the effectiveness of experimental pedagogical measures. The conducted statistical analysis of the results of ascertaining and shaping experiments and their comparison shows the positive dynamics of the development of psychophysical endurance of future military management professionals in EG and confirms the statistical hypothesis of the study (H1). Thus, our proposed pedagogical conditions - the model and method of developing their psychophysical endurance - have led to statistically significant results that can be extended to the whole population. У статті розглядаються результати експериментального дослідження розвитку психофізичної витривалості в Росії майбутні фахівці військової адміністрації (ПВО) на етапі оперативно-тактичної підготовки. Ми представляємо статистичні результати твердження та формувальні експерименти для кожного компонента - цінність та мотивація, когнітивні, емоційно-вольові, професійно-діяльнісні та суб'єктивні компоненти, отримані в результаті діагностування розвитку їхньої психофізичної витривалості. (Руденко В., 2012). Наведено гіпотезу дослідження, спрямоване на виявлення статистично важливих відмінностей у результатах експериментальних досліджень. Ми показали експериментальні дані щодо рівнів (низький, середній, достатній, високий) їх психофізичного розвиток витривалості. Охарактеризовані критерії оцінки та фактори психофізичної витривалості розробка в майбутньому РМА та блок методів вхідної та вихідної діагностики його розвитку. Для статистичної обробки даних було використано програмне забезпечення IBM SPSS Statistics 22 (OderovA.etal., 2020; Хацаюк А.В., 2011). Експериментальним дослідженням було охоплено 38 студентів оперативно-тактичного рівня підготовки, якими були поділяються на експериментальну (n1 = 19) та контрольну (n2 = 19) групи. Середнє арифметичне значення всіх шкал було розраховані для кожного компонента психофізичної витривалості, а їх узагальнення підтверджує позитивне тенденція до розвитку психофізичної витривалості в ЕГ: високий рівень зріс з 5,26% до 26,32%, достатня - з 21,05% до 47,37%, середня - зменшилася з 47,37% до 15,78%, а низька - від 6,32% до 10,53% відповідно. В результаті статистичної обробки отриманих експериментальних даних, підтверджено статистичну гіпотезу дослідження (Н1). Таким чином, запропонована модель та методологія для Розвиток психофізичної витривалості майбутнього ПВУ призвів до статистично значущих змін в Росії розвиток психофізичної витривалості майбутнього ПВУ, яка, по-перше, може бути поширена на все населення; по-друге, вони залежать від ефективності експериментальних педагогічних заходів. Проведена статистична Аналіз результатів встановлення та формування експериментів та їх порівняння показує позитивне динаміка розвитку психофізичної витривалості майбутніх фахівців з військового управління в ЕГ та підтверджує статистичну гіпотезу дослідження (H1). Таким чином, запропоновані нами педагогічні умови - модель і методи розвитку їхньої психофізичної витривалості - призвели до статистично значущих результатів, які можуть бути поширюється на все населення.Документ Innovative approaches for evaluating physical fitness of servicemen in the system of professional training(2017) Oderov, Artur; Romanchuk, Serhii; Fedak, Serhii; Kuznetsov, Maksym; Petruk, Andrii; Dunets-Lesko, Antonina; Lesko, Orest; Olkhovyi, Oleh; Одеров, Артур; Романчук, Сергій; Федак, Сергій; Кузнєцов, Максим; Петрук, Андрій; Дунець-Лесько, Антоніна; Лесько, Орест; Ольховий, ОлегThe article proves that the system of assessment and verification of physical qualities of military personnel plays a significant role in the professional skills training of military specialists. To evaluate military applied skills of the military personnel we have validated and implemented a number of physical exercises with the appropriate standards. Forming the complex of exercises we took into account the poll results of combatants who identified the main types of combat missions (march (30%), defense (19.2%), duty at checkpoints and guard (17.0%). The practical results allowed us to clarify that usage of personal protective equipment and weapon contributes to improving the professional skills of military personnel.Документ Priority Indicators of Sports Activity of Jumps in Water at the Stage of Advanced Sports Training(2020-09-04) Romanchuk, Serhii; Oderov, Artur; Klymovych, Volodymyr; Arabsky, Andrii; Lesko, Orest; Fedak, Serhii; Dunets-Lesko, Antonina; Bobko, Yurii; Olkhovyі, Oleh; Liudovyk, TetianaAn analysis of the sports activities of divers conducted over three years, with boys (n=104) and girls (n=102), has determined that the sports activities of such divers are in general similar. For instance, indicators of physical development and sports-technical preparedness are similar in significance and contribution to the factorial structure for boys (11.4–21.8%) and girls (12.8–22.6%). The indicators of nystagmus reactions to rotational loads in 10-year-olds are common for all groups (boys: 10.0%; girls: 6.9%) but differ in their place in the factorial structure and contribution to the total dispersion. Thus, in the boys’ group, indicators of physical development and sports-technical preparedness remain valid throughout the study period, while girls aged 12 to 13 experience changes in the significance of the identified factors and the integration of factors’ indicators, which makes their interpretation difficult. The analysis carried out will allow the development of an integrated assessment of athletic suitability, taking into account the rank correlation of the indicators of children’s sports-technical preparedness by years of training.Документ Адаптація призваних до військово-професійної діяльності офіцерів(2017) Романчук, Сергій; Яворський, Андрій; Яворський, Тарас; Лесько, Орест; Бобко, Юрій; Romanchuk, Serhii; Yavorskyi, Andrii; Yavorskyi, Taras; Lesko, Orest; Bobko, YuriiМета дослідження – встановити значущість особистих умінь офіцерів в структурі їх адаптації до професійної діяльностіДокумент Біомеханічні основи метання гранати на точність у військовому п'ятиборстві(2019-12-20) Лотоцький, Ігор; Лесько, Орест; Андрес, Андрій; Lototskyi, Ihor; Lesko, Orest; Andres, AndriiДокумент Вплив занять за системою пілатеса на психоемоційні стани жінок першого зрілого віку(2010) Загура, Федір; Zahura, Fedir; Лесько, Орест; Lesko, Orest; Козіброда, Л.; Kozibroda, L.Показано вплив системи на покращення активної життєдіяльності жінок 21-35 років. У експерименті брали участь 10 інструкторів з високими показниками професійної діяльності. Також взяло участь 26 жінок з наближеними характеристиками фізичної підготовленості. Представлена програма з 4 тренувально-оздоровчих рівнів. Освоєння даної програми зайняло 5 місяців. Виявлено покращення рівня психоемоційних станів: самопочуття, активності та настрою. Пропонується заняття проводити в режимі 2-3 разів на тиждень. Необхідно забезпечувати заняття методичною інформацією у різній формі (література, відеоматеріали, інтернет, консультативна допомога і ін.). Можлива форма самостійних занять за умови володіння певними знаннями.Документ Вплив занять рухливими іграми на стан симпато - адреналової системи школярів із затримкою психічного розвитку(2002) Лесько, Орест; Lesko, Orest; Решетило, Степан; Reshetylo, Stepan; Трач, Володимир; Trach, VolodymyrДокумент Вплив занять рухливими іграми на стан симпато - адреналової системи школярів із затримкою психічного розвитку(2002) Лесько, Орест; Lesko, Orest; Решетило, Степан; Reshetylo, Stepan; Трач, Володимир; Trach, VolodymyrДокумент Вплив фізичних навантажень на стан симпато - адреналової системи дітей із затримкою психічного розвитку(2001) Лесько, Орест; Lesko, OrestДокумент Відбір та його вплив на спортивну діяльність стрибунів у воду на етапі початкової підготовки(2019) Арабський, Андрій; Романчук, Сергій; Лесько, Орест; Arabskyi, Andrii; Romanchuk, Serhii; Lesko, OrestМета дослідження – обґрунтувати критерії відбору стрибунів у воду на етапі початкової підготовки та перевірити їхню ефективність.Документ Динаміка фізичної підготовленості юних стрибунів у воду різної статі віком 9-13 рокі(ЛДУФК, 2018) Арабський, Андрій; Лесько, Орест; Дунець-Лесько, Антоніна; Arabskyi, Andrii; Lesko, Orest; Dunets-Lesko, AntoninaДля проведення дослідження були сформовані дві групи хлопчиків 9–13 років і дівчаток віком від 9 до 11 років. У результаті нашого дослідження визначено, що в хлопчиків 9-ти років показники фізичної підготовленості покращуються в середньому на 21,8 %; в 10 років – на 11,4 %, а в 11, 12, 13 роках відповідно на 15,4 %, 16,7 %, 20,4 %, показники дівчаток 9-ти років покращуються на 22,6 %, в 10 років – на 12,8 %, а в 11 років – на 18,6 %, у 12 років – на 13,1 %, а в 13 років – 13,3 %Документ Динаміка фізичної підготовленості юних стрибунів у воду різної статі віком 9-13 років(2018) Арабський, Андрій; Лесько, Орест; Дунець-Лесько, Антоніна; Arabskyi, Andrii; Lesko, Orest; Dunets-Lesko, AntoninaДля проведення дослідження були сформовані дві групи хлопчиків 9–13 років і дівчаток віком від 9 до 11 років. У результаті нашого дослідження визначено, що в хлопчиків 9-ти років показники фізичної підготовленості покращуються в середньому на 21,8 %; в 10 років – на 11,4 %, а в 11, 12, 13 роках відповідно на 15,4 %, 16,7 %, 20,4 %, показники дівчаток 9-ти років покращуються на 22,6 %, в 10 років – на 12,8 %, а в 11 років – на 18,6 %, у 12 років – на 13,1 %, а в 13 років – 13,3 %Документ Дослідження рівня професійної підготовленості військовослужбовців механізованих підрозділів контрольної та експериментальної груп(2015) Шлямар, Ігор; Федак, Сергій; Лесько, Орест; Shliamar, Ihor; Fedak, Serhii; Lesko, OrestДосвід залучення механізованих підрозділів до виконання бойових та професійних завдань засвідчив, що система фізичної підготовки потребує змін. З метою удосконалення підготовки піхотинців розроблено програму спеціальної фізичної підготовки. У дослідженні взяли участь військовослужбовці контрактної служби 169 навчального центру (n=93, чоловіки). За результатами впровадження авторської програми встановлено, що показники професійної підготовленості достовірно поліпшуються засобами спеціальної фізичної підготовки.Документ Дослідження симпато - адреналової системи в юних тенісистів(2000) Лесько, Орест; Lesko, Orest; Щирба, Галина; Shchyrba, HalynaДокумент Експериментальна методика використання рухових ігор для молодших школярів із затримкою психічного розвитку(ЛДІФК, 2004) Лесько, Орест; Lesko, OrestМета - розробити та перевірити ефективність експериментальної методики комплексного використання рухових ігор у фізичному вихованні для дітей молодшого шкільного віку із ЗПРДокумент Комп'ютерні програми як засіб оптимізації проведення змагань (на прикладі настільного тенісу)(ЛДУФК, 2009) Майовка, Ігор; Лесько, Орест; Окопний, Андрій; Пономарьов, Сергій; Maiovka, Ihor; Lesko, Orest; Okopnyi, Andrii; Ponomarov, SerhiiМета - розробка найефективніших шляхів досягнення оптимізації змагань (колова система) за допомогою спеціально розроблених комп'ютерних програм на прикладі настільного тенісу.Документ Організаційно - методичні аспекти фізкультурно - оздоровчої та спортивно - масової роботи у трудовому колективі Львівської залізниці.(2008) Гаваль, Марія; Haval, Mariia; Лапичак, Ігор; Lapychak, Ihor; Лесько, Орест; Lesko, Orest; Пазичук, Марія; Pazychuk, MariiaДокумент Проблема підготовки майбутніх педагогів до формування у дітей навичок здорового способу життя(2006) Явецький, С.; Yavetskyi, S.; Лесько, Орест; Lesko, OrestДане дослідження присвячене вивченню проблем підготовки майбутніх педагогів до формування у дітей дошкільного віку навичок здорового способу життя.