Робочі навчальні програми
Постійне посилання зібранняhttp://localhost:4000/handle/34606048/11594
Переглянути
Перегляд Робочі навчальні програми за Автор "Bodnar, Ivanna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Диференційоване фізичне виховання : робоча програма для студентів VІ курсу з галузі знань ‒ 01 Освіта, спеціальності ‒ 014 Середня освіта, предметної спеціалізації ‒ 014.11 Середня освіта (фізична культура), другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступеня – магістр, освітньої кваліфікації ‒ магістр освіти (за предметною спеціалізацією «Фізична культура»)(2019-03-12) Боднар, Іванна; Сороколіт, Наталія; Bodnar, Ivanna; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМетою викладання дисципліни «Диференційоване фізичне виховання» поглиблення у студентів знань і умінь, необхідних для формування успішної практичної діяльності з фізичного виховання. Одне з головних завдань дисципліни навчити висококваліфікованого спеціаліста з фізичної культури інтегрувати знання, одержані в суміжних курсах і окремих методиках, знаходити шляхи реалізації міжпредметних зв’язків цих знань у науковій та педагогічній діяльності. Зміст предмета передбачає створення теоретичної бази, яка є основою для використання засобів фізичного виховання з метою гармонійного розвитку школярів, зміцнення здоров’я і профілактики захворювань, самозатвердження і самопізнання, раціональної організації вільного часу. Вивчення всіх розділів курсу проходить через призму потреб науки та практики в сфері фізичного виховання і спорту, ознайомлення з передовим досвідом роботи провідних фахівців даної галузі.Документ Диференційоване фізичне виховання : робоча програма для студентів VІ курсу з галузі знань 01 "Освіта" спеціальності 014 "Середня освіта (фізична культура)" рівня освіти "магістр"(2020-02-14) Боднар, Іванна; Сороколіт, Наталія; Bodnar, Ivanna; Sorokolit, Nataliia; Кафедра теорії та методики фізичної культуриМетою викладання дисципліни «Диференційоване фізичне виховання» поглиблення у студентів знань і умінь, необхідних для формування успішної практичної діяльності з фізичного виховання. Одне з головних завдань дисципліни навчити висококваліфікованого спеціаліста з фізичної культури інтегрувати знання, одержані в суміжних курсах і окремих методиках, знаходити шляхи реалізації міжпредметних зв’язків цих знань у науковій та педагогічній діяльності. Зміст предмета передбачає створення теоретичної бази, яка є основою для використання засобів фізичного виховання з метою гармонійного розвитку школярів, зміцнення здоров’я і профілактики захворювань, самозатвердження і самопізнання, раціональної організації вільного часу. Вивчення всіх розділів курсу проходить через призму потреб науки та практики в сфері фізичного виховання і спорту, ознайомлення з передовим досвідом роботи провідних фахівців даної галузі.