Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9658
Title: Еволюція робочої пози водіїв за кермом ралійних автомобілів
Authors: Градусов, Володимир
Виноградський, Богдан
Рибак, Олег
Hradusov, Volodumur
Vynohradskyi, Bohdan
Rybak, Oleh
Keywords: ралі
модель
характеристики
еволюція
робоча поза
водій
Issue Date: 2014
Citation: Градусов В. Еволюція робочої пози водіїв за кермом ралійних автомобілів [Електронний ресурс] / Володимир Градусов, Богдан Виноградський, Олег Рибак // Спортивна наука України. - 2014. - № 6 (64). - С. 32-36. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/271
Abstract: За фотознімками інтер’єру ралійних автомобілів провідних автовиробників 1984 - 1994 рр. та да­ними літератури вивчено еволюцію кінематичних характеристик робочої пози водіїв та розроблено прогностичну кінематичну модель посадки за кермом спортивного автомобіля. Кути нахилу спинки сидіння та площини керма відносно вертикалі та нижньої опори сидіння назад відносно горизонталі повинні становити 7,46°, 21,95° і 0,72° відповідно, а висота центрів плечових суглобів від центра площини керма - 4,5 см.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9658
ISSN: 1993-5757
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
271-560-1-SM.pdf676.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.