Обсяги теоретичної підготовки спортсменів у системі багаторічного удосконалення у спортивних іграх (на прикладі настільного тенісу, волейболу та хокею)
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Теоретична підготовка здійснюється як окремо, так і у межах реалізації кожної з інших сторін
підготовки спортсменів. Вона повинна відбуватися на усіх етапах багаторічної підготовки спортсменів, що зумовлює актуальність досліджень у цьому напрямі.
Мета дослідження: визначити показники обсягів теоретичної підготовки спортсменів у видах спорту, що
належать до групи спортивних ігор (на прикладі настільного тенісу, волейболу та хокею). Методи − теоретичний
аналіз та узагальнення, аналіз документальних матеріалів, порівняння, методи математичної статистики. Організація − вивчено та порівняно навчальні програми для дитячо-юнацьких спортивних шкіл із настільного тенісу,
волейболу, хокею.
Установлено, що у спортивних іграх на теоретичну підготовку спортсменів на етапі початкової підготовки
виділено від 1,9 до 5,6% загального обсягу тренувальних навантажень, на етапі попередньої базової підготовки −
5,4−5,8% у хокеї та 1,9−3,6% у волейболі та настільному тенісі. Для етапу спеціалізованої базової підготовки
встановлено широкий діапазон від 1,9% (настільний теніс) до 7,3% (хокей), та на етапі підготовки до вищих досягнень передбачено 20−60 год, 1,6−7,6%. Виявлена ситуація актуалізує дослідження з вирішень завдань теоретичної підготовки спортсменів у цій групі видів спорту.
Опис
Ключові слова
теоретична підготовка, спортивні ігри, настільний теніс, волейбол, хокей
Бібліографічний опис
Пітин М. Обсяги теоретичної підготовки спортсменів у системі багаторічного удосконалення у спортивних іграх (на прикладі настільного тенісу, волейболу та хокею) / Мар'ян Пітин // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2013. - № 1(11). - С. 67 - 75.