Проблеми залучення учнів 1-3 груп здоров'я до спільних уроків фізичної культури
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Визначення організаційно-педагогічних проблем, які потребують нагального вирішення, дозволять
розробити шляхи більш успішного впровадження інклюзивного фізичного виховання. Було опитано 154 вчителі фізичної культури 75 середніх шкіл 16-ти областей України. Установлено суперечності у ставленні вчителів до інклюзивного фізичного виховання. З’ясовано, що більшість учителів (73%) фізичної культури середніх загальноосвітніх
закладів України вважають себе готовими до проведення уроків в інклюзивних класах з учнями 1–3 груп здоров’я.
Визначено, що вчителі в умовах інклюзивного фізичного виховання вбачають менші можливості для фізичного удосконалення добре підготованих школярів, ніж дітей із відхиленнями у стані здоров’я. Виявлено, що на перші місця
вчителі ставлять проблеми, вирішення яких знаходиться в компетенції держави, на другі – ті, які в змозі вирішити
фахівці на місцях.
Опис
Ключові слова
інклюзивне фізичне виховання, школярі
Бібліографічний опис
Боднар І. Проблеми залучення учнів 1-3 груп здоров'я до спільних уроків фізичної культури / Іванна Боднар // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2013. - № 1(11). - С. 36 - 44.