Проблеми залучення учнів 1-3 груп здоров'я до спільних уроків фізичної культури

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Визначення організаційно-педагогічних проблем, які потребують нагального вирішення, дозволять розробити шляхи більш успішного впровадження інклюзивного фізичного виховання. Було опитано 154 вчителі фізичної культури 75 середніх шкіл 16-ти областей України. Установлено суперечності у ставленні вчителів до інклюзивного фізичного виховання. З’ясовано, що більшість учителів (73%) фізичної культури середніх загальноосвітніх закладів України вважають себе готовими до проведення уроків в інклюзивних класах з учнями 1–3 груп здоров’я. Визначено, що вчителі в умовах інклюзивного фізичного виховання вбачають менші можливості для фізичного удосконалення добре підготованих школярів, ніж дітей із відхиленнями у стані здоров’я. Виявлено, що на перші місця вчителі ставлять проблеми, вирішення яких знаходиться в компетенції держави, на другі – ті, які в змозі вирішити фахівці на місцях.

Опис

Ключові слова

інклюзивне фізичне виховання, школярі

Бібліографічний опис

Боднар І. Проблеми залучення учнів 1-3 груп здоров'я до спільних уроків фізичної культури / Іванна Боднар // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2013. - № 1(11). - С. 36 - 44.