Значение понятия "конфликт" в среде студентов-спортсменов
Вантажиться...
Дата
2013
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Спортивна діяльність пов'язана з необхідністю подолання спортсменами на кожному занятті
екстремальних фізичних і емоційних навантажень, дотримання жорсткої дисципліни. Покарання за порушення
розпоряджень спортивного режиму спричиняють виникнення різних конфліктних ситуацій між тренером і спортсменом. Мета дослідження полягала у вивченні сприйняття семантичного поля терміна «конфлікт» студентами-
спортсменами Білоруського державного університету фізичної культури (БГУФК). Виявлення значення терміна
конфлікт студентами показало, що осмислення суперечок у сфері спорту відбувається в понятійних термінах
війни (бою, боротьби, битви, перемоги і ін.). Важливо, щоб студенти-спортсмени в майбутній професійній
діяльності транслювали ці терміни метафорично, як умову передачі необхідної інформації, а не буквально.
Опис
Спортивная деятельность связана с необходимостью преодоления спортсменами на каждом занятии экстремальных физических и эмоциональных нагрузок, соблюдения жесткой дисциплины. Наказания за нарушение предписаний спортивного режима способствуют возникновению различных конфликтных ситуаций между тренером и спортсменом. Цель исследования заключалась в изучении восприятия семантического поля термина
«конфликт» студентами-спортсменами Белорусского государственного университета физической культуры (БГУФК). Выявление значения термина «конфликт» студентами показало, что
осмысление споров (конфликтов) в сфере спорта происходит в понятийных терминах войны
(сражения, борьбы, битвы, победы и др.). Важно, чтобы студенты-спортсмены в будущей
профессиональной деятельности транслировали эти термины метафорически, как условие передачи необходимой информации, а не буквально.
Ключові слова
конфлікт, студенти, спортсмени, конфликт, спортсмены
Бібліографічний опис
Заколодная Е. Значение понятия "конфликт" в среде студентов-спортсменов / Елена Заколодная // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2013. - № 1(11). - С. 3 - 11.