Програми практик
Постійне посилання зібранняhttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/53756
Переглянути
Нові надходження
Документ Програма педагогічної практики здобувачів третього рівня вищої освіти галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014.11 - Середня освіта (фізична культура), форми навчання : денна, вечірня, заочна(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-05-25) Відділ аспірантури та докторантуриПедагогічна практика входить до обсягу обов’язкових компонентів освітньої-наукової програми. Вона проходить у 4 семестрі денної форми навчання. Відповідно до навчального плану педагогічній практиці відведено 3 кредити. Загальна кількість годин – 90 год. Вид контролю – залік. Педагогічна практика аспірантів є складовою частиною процесу підготовки фахівців до практичної (викладацької) діяльності у ЗВО. Зміст педагогічної практики, її завдання та система організації логічно поєднані із вивчення теоретичного матеріалу дисциплін освітньої складової, з науковою діяльністю. Завдання практики реалізуються шляхом ознайомлення з структурою і змістом роботи закладів вищої освіти та їх структурних підрозділів, ознайомлення з організацією навчального процесу студентів. Формування програмних компетентностей: В результаті проходження педагогічної практики аспіранти здобудуть та вдосконалять необхідні загальні та фахові компетентності для здійснення науково-педагогічної та організаційної роботи у галузі освіти.Документ Програма ознайомчої практики для студентів 2 курсу факультету педагогічної освіти та факультету післядипломної та заочної освіти освітнього ступеня «бакалавр», спеціальності 014 «Середня освіта»(2019-05-27) Боднарчук, Олена; Bodnarchuk, Olena; Кафедра теорії та методики фізичної культуриДокумент Світовий ринок товарів і послуг : практикум на ПЕОМ для студентів усіх форм навчання за напрямами підготовки 0304 "Міжнародні відносини", 0501 "Маркетинг", 0503 "Торгівля"(Видавництво Львівської комерційної академії, 2004) Іванова, Лілія; Ivanova, LiliiaЦей практикум зорієнтований на практичну активізацію теоретичних знань, які отримали студенти в процесі вивчення дисципліни "Світовий ринок товарів та послуг", передбачає набуття студентами практичних навичок використання конкретних кон'юнктурних показників та індикаторів для аналізу і оцінки стану та перспектив розвитку товарних ринків.Документ Програма навчальної практики «Вступ до фаху» для студентів І курсу факультету туризму спеціальності 242 «Туризм» рівня вищої освіти «бакалавр»(2020-02-17) Лабарткава, Валентина; Labartkava, Valentyna; Кафедра туризмуНавчальна практика «Вступ до фаху» є невід’ємною важливою складовою практичної підготовки і є важливим етапом підготовки висококваліфікованих фахівців в галузі туризму. Проведення практики має забезпечити подальше поглиблення та закріплення теоретичних знань для всебічного застосування їх у процесі практичної, наукової, дослідницької діяльності в закладах освіти та на підприємствах різної форми власності, де необхідні фахівці з туризму.Документ Програма професійно-орієнтованої практики для студентів IV курсу, факультету фізичної культури і спорту та факультету післядипломної та заочної освіти, 017 «Фізична культура і спорт» (ОПП: «Фізкультурно-спортивна реабілітація»)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Будзин, Віра; Жарська, Наталія; Рибчич, Іван; Кафедра фізкультурно-спортивної реабілітації та спортивної медициниМетою практики є оволодіння сучасними методами і формами організації роботи у сфері фізичної культури і спорту, зокрема у фізкультурно-спортивній реабілітації та формування, на основі отриманих в процесі навчання в Університеті знань, професійних вмінь і навичок фахівців, що залучаються до фізкультурно-спортивної реабілітації, здатності приймати самостійні рішення при роботі в реальних умовах, виховання потреби систематично оновлювати свої знання і творчо їх застосовувати у практичній діяльності.Документ Вступ до фаху : методичні рекомендації щодо проходження навчальної практики підготовки бакалаврів, галузь знань 24 „Cфера обслуговування”, cпеціальність 241 „Готельно-ресторанна справа”(Львів, 2021-01-18) Гузар, У. Є.; Паска, М. З.; Huzar, U. Ye.; Paska, M. Z.; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуОсновною метою практичної підготовки студентів є систематизація і розширення теоретичних навиків самостійної роботи у розв’язанні конкретних економічних, організаційно-управлінських, господарських, комерційних, інвестиційних завдань, які входять в коло обов’язків фахівця сфери ресторанноготельного господарства.Документ Переддипломна практика магістрів : програма та методичні рекомендації підготовки магістрів галузі знань 24 «Cфера обслуговування», cпеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа»(Львів, 2021-01-29) Паска, М. З.; Гузар, У. Є.; Коркуна, О. І.; Іжевська, О. П.; Радзімовська, О. В.; Paska, M. Z..; Huzar, U. Ye.; Korkuna, O. I.; Izhevska, O. P.; Radzimovska, O. V.; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою переддипломної практики є поглиблення та закріплення студентами теоретичних знань і набуття необхідних практичних навичок і досвіду роботи на підприємствах готельно-ресторанної інфраструктури та набуття професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретних ситуацій, що виникають на підприємствах гостинності у сучасних умовах. Під час проходження переддипломної практики студенти повинні ознайомитись та проаналізувати організаційну структуру та тип підприємства готельно-ресторанної індустрії, особливості його діяльності в умовах ринку, реалізацію функцій управління, особливості комунікаційного процесу, кадрову роботу, модель забезпечення якості готельно-ресторанних послуг, вміти проектувати основні об’єкти готельно-ресторанного бізнесу та устаткування й обладнання для них, обґрунтовувати інноваційні рішення стосовно розвитку об’єкта дослідження.Документ Програма організаційної практики для студентів IV курсу факультету педагогічної освіти(2018-10-01) Кафедра фітнесу та рекреаціїОрганізаційна практика студентів є важливим етапом підготовки фізкультурних фахівців. Вона логічно завершує вивчення теоретичного курсу “Управління в сфері фізичної культури і спорту” та має на меті знайомство з діяльністю керівних організацій та фізкультурних осередків, застосування набутих теоретичних знань, формування навиків управлінської діяльності.Документ Наскрізна програма практики зі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» другого (магістерського) рівня вищої освіти(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-29) Гузар, У. Є.; Паска, М. З.; Графська, О. І.; Радзімовська, О. В.; Huzar, U. Ye.; Paska, M. Z.; Hrafska, O. I.; Radzimovska, O. V.; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуМетою практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.Документ Програма переддипломної практики для магістрантів VІ курсу факультету фізичної культури і спорту, факультету педагогічної освіти та магістрантів VІІ курсу ФП та ЗО(2018-12-10) Кафедра теорії спорту та фізичної культуриПереддипломна практика є складовою частиною процесу підготовки фахівців у вищих навчальних закладах і заключною ланкою підготовки магістрантів університету до практичної діяльності. Змістом переддипломної практики є оволодіння магістрантами сучасними засобами, методами і формами організації і проведення науково-дослідницької роботи в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі отриманих в університеті знань, вмінь і навичок здатності організовувати і проводити науково-дослідну роботу, приймати самостійні рішення, виховувати потреби систематичного оновлення власних знань і творчо їх застосовувати у практичній діяльності, тобто при написанні магістерських робіт.Документ Програма виробничої практики для студентів IV курсу факультету туризму спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа»(2020-03-24) Кафедра готельно-ресторанного бізнесу; Радзімовська, Ольга; Radzimovska, OlhaДокумент Програма педагогічної практики здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, спеціальність 242 - «Туризм»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022-01-31) Голод, А. П.; Holod, A. P.; Відділ аспірантури та докторантуриМетою практики є забезпечити розвиток професійно-педагогічних компетентностей майбутніх докторів філософії (PhD) необхідних для викладацької роботи у ЗВО, зокрема за спеціальністю 242 «Туризм».Документ Методичні вказівки для проходження практики здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа"(2020-01-20) Паска, Марія; Paska, Mariia; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуУ методичних вказівках викладено основні пункти, які передбачені для проходження виробничої практики. Обґрунтовано мету та завдання виробничої практики, представлено структуру виробничої практики, наведено основні вимоги, щодо підсумкового контролю, форма оформлення звіту та щоденника, список використаної літератури.Документ Програма виробничої практики підготовки бакалаврів, галузь знань 24 „Cфера обслуговування”, cпеціальність 241 „Готельно-ресторанна справа”(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-02-26) Радзімовська, О. В.; Паска, М. З.; Гузар, У. Є.; Radzimovska, O. V.; Paska, M. Z.; Huzar, U.Ye.; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуОсновною метою практичної підготовки студентів є систематизувати, поглибити й закріпити теоретичні знання студентів зі спеціальних дисциплін, оволодіти практичними навичками та уміннями, що пов’язані із виконанням професійних обов’язків керівного складу закладу ресторанного господарства.Документ Програма реабілітаційної практики для студентів IІІ курсу факультету фізичної культури і спорту та факультету післядипломної та заочної освіти, 017 «Фізична культура і спорт» (ОПП: «Фізкультурно-спортивна реабілітація»)(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023) Будзин, Віра; Жарська, Наталія; Рибчич, Іван; Кафедра фізкультурно-спортивної реабілітації та спортивної медициниМетою практики є оволодіння сучасними методами і формами організації роботи у сфері фізичної культури і спорту, зокрема у фізкультурноспортивній реабілітації та формування, на основі отриманих в процесі навчання в Університеті знань, професійних вмінь і навичок фахівців, що залучаються до фізкультурно-спортивної реабілітації, здатності приймати самостійні рішення при роботі в реальних умовах, виховання потреби систематично оновлювати свої знання і творчо їх застосовувати у практичній діяльності.Документ Програма виробничої практики для студентів 3 курсу галузі знань 1401 «Сфера обслуговування» напряму підготовки 241 «Готельно-ресторанна справа» факультету туризму(2020-02-07) Іжевська, Орися; Izhevska, Orysia; Кафедра готельно-ресторанного бізнесуДокумент Програма і методичні вказівки для проходження переддипломної практики для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності 073 Менеджмент(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021-03-29) Гуль, І. Г.; Павленчик, Н. Ф.; Холявка, В. З.; Hul, I. H.; Pavlenchyk, N. F.; Kholiavka, V. Z.; Кафедра економіки та менеджментуПереддипломна практика є невід'ємною складовою освітньо-професійної програми підготовки магістрів зі спеціальності 073 Менеджмент. Вона становить важливу та обов'язкову ланку в підготовці висококваліфікованих спеціалістів до майбутньої діяльності за фахом, забезпечуючи їх відповідність зростаючим вимогам роботодавців та власну конкурентоспроможність на ринку праці.Документ Спортивний менеджмент : методичні рекомендації на проходження практики магістрантами 5-го курсу спеціалізації факультету фізичної культури та спорту ЛДУФК(2020-01-29) Атаманюк, Дмитро; Atamaniuk, Dmytro; Кафедра економіки та менеджментуДокумент Програма тренерської практики для студентів IV курсу факультету фізичної культури і спорту та студентів V курсу ФП та ЗО спеціальністі 017 – “Фізична культура і спорт”(2018-12-10) Кафедра теорії спорту та фізичної культуриТренерська практика є складовою частиною процесу підготовки фахівців у вищих навчальних закладах і заключною ланкою підготовки випускників університету до практичної діяльності. Метою і змістом практики є оволодіння студентами сучасними методами і формами організації роботи в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі отриманих в університеті знань, вмінь і навичок, здатності приймати самостійні рішення при роботі в реальних умовах, виховання потреби систематично оновлювати свої знання і творчо їх застосовувати у практичній діяльності.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »