Роль корпоративної соціальної відповідальності в системі маркетингу фізкультурно-спортивних організацій в умовах воєнного стану

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

корпоративна соціальна відповідальність, система маркетингу, фізкультурно-спортивні організаціі, умови воєнного стану, corporate social responsibility, marketing system, physical culture and sports organisations, conditions of martial law

Бібліографічний опис

Гуль І. Роль корпоративної соціальної відповідальності в системі маркетингу фізкультурно-спортивних організацій в умовах воєнного стану / Іван Гуль, Володимир Мороз // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 квіт. 2025 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 118–120.