Роль рекламних агентств у сучасному бізнес–середовищі
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДУФК імені Івана Боберського
Анотація
Опис
Ключові слова
рекламні агентства, сучасне бізнес-середовище, advertising agencies, modern business environment
Бібліографічний опис
Бойко О. Роль рекламних агентств у сучасному бізнес–середовищі / Ольга Бойко, Богдан Мандзюк // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 квіт. 2025 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 127–129.