Роль рекламних агентств у сучасному бізнес–середовищі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

рекламні агентства, сучасне бізнес-середовище, advertising agencies, modern business environment

Бібліографічний опис

Бойко О. Роль рекламних агентств у сучасному бізнес–середовищі / Ольга Бойко, Богдан Мандзюк // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 квіт. 2025 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 127–129.