Імідж туристичного підприємства як чинник конкурентоспроможності на ринку послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

імідж туристичного підприємства, конкурентоспроможність, ринок послуг, image of the tourism enterprise, competitiveness, service market

Бібліографічний опис

Бондаренко Л. Імідж туристичного підприємства як чинник конкурентоспроможності на ринку послуг / Людмила Бондаренко, Ярослав Таран // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 квіт. 2025 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025. – С. 214–216.