Адміністративно-правове зебезпечення інформаційних відносин в галузі реклами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Львівський держ. ун-т внутрішніх справ

Анотація

Мета дисертаційного дослідження полягає в тому, щоб на основі аналізу інформаційного законодавства України, практики його застосування, міжнародного досвіду визначити: поняття та зміст адміністративно-правового забезпечення інформаційних відносин у галузі реклами та адміністративно-правовий механізм забезпечення безпеки інформаційних відносин у галузі реклами з напрацюванням пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення законодавства в цій сфері. The purpose of the dissertation is to define, based on the analysis of Ukrainian information legislation, its application practice, and international experience, the concept and content of administrative and legal support for information relations in the field of advertising and the administrative and legal mechanism for ensuring the security of information relations in the field of advertising, and to develop proposals and recommendations for improving legislation in this area.

Опис

Ключові слова

інформація, інформаційні відносини, реклама, рекламна діяльність, адміністративно-правове забезпечення, адміністративна відповідальність, національна безпека, інформаційна безпека, information, informative relations, advertisment, advertising activity, administrative-legal provision, administrative responsibility, national safety, information safety.

Бібліографічний опис

Тацишин І. Б. Адміністративно-правове зебезпечення інформаційних відносин в галузі реклами : автореф. дис. …канд. юрид. наук : 12.00.07 «Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право» / Тацишин Ігор Богданович; Львівський держ. ун-т внутрішніх справ. – Львів, 2009. – 18 с.