Сутність і чинники формування іміджу підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024-09-27

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

імідж, підприємство, сутність, чинники формування, image, essence, enterprise, factors of formation

Бібліографічний опис

Кость Т. Сутність і чинники формування іміджу підприємства / Тетяна Кость, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 63–65.