Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36861
Title: Маркетингові інформаційні технології як засіб залучення дітей 5–7 класів до занять легкою атлетикою
Other Titles: Marketing information technologies as a means of attracting children in grades 5-7 to athletics
Authors: Гуль, Іван
Мончук, Віктор
Hul, Ivan
Monchuk, Viktor
Keywords: маркетингові інформаційні технології
діти 5–7 класів
легка атлетика
marketing information technologies
children of 5-7 grades
athletics
Issue Date: 10-May-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Гуль І. Маркетингові інформаційні технології як засіб залучення дітей 5–7 класів до занять легкою атлетикою / Іван Гуль, Віктор Мончук // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (10–11 трав. 2024 р., м. Львів) / за заг. ред. Л. Чеховської. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 124–128.
Abstract: Мета дослідження − систематизація і аналіз маркетингових інформаційних технологій як засобу залучення дітей 5−7 класів до занять легкою атлетикою. The purpose of the study is to systematize and analyze marketing information technologies as a means of attracting children in grades 5-7 to athletics.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36861
Appears in Collections:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivan Hul.pdf470.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.