Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36471
Title: Кiберспорт (електронний спорт) : навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкiл
Other Titles: Cybersport (electronic sport): curriculum for children's and youth sports schools
Keywords: кiберспорт
електронний спорт
дитячо-юнацькі спортивні школи
навчальна програма
e-sports
children's and youth sports schools
electronic sports
educational program
Issue Date: 2022
Citation: Кiберспорт (електронний спорт) : навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкiл. – Київ, 2022. – 43 с.
Abstract: Кiберспорт (електронний спорт) - iндивiдуальний або командний вид спорту з регламентованими правилами, заснований на взасмодiї спортсмена з повнiстю або частково штyчним простором (вiдеогра, мобiльна гра, вiртyалъна або доповнена реальнiсть тошо). його об'ектами та елементами через використання iнновацiйних або цифрових технологiй i технiчних засобiв, у якому досягнення, майстерність та пiдготовленiсть виявляються та унiфiковано порiвнюються шляхом проведення навчально-тренувального процесу та змаганъ з рiзних дисциплiн. Esports (e-sports) is an individual or team sport sport with regulated rules, based on the interaction athlete with a fully or partially artificial space (video game, mobile game, virtual or augmented reality game, virtual or augmented reality, etc.). its objects and elements through the use of innovative or digital technologies and and technical means, in which achievements, skills and training are identified and compared in a standardized way through training and competition in various disciplines.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36471
Appears in Collections:Державні програми

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Esports_2022.pdf5.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.