Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-05-10

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

бенчмаркінг, підприємство, конкурентоспроможність, benchmarking, competitiveness, enterprise

Бібліографічний опис

Гуль І. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / Іван Гуль // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 84–85.