Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36439
Title: Роль соціальних медіа в маркетингу підприємств індустрії гостинності
Other Titles: The role of social media in the marketing of hospitality companies
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Шамов, Антон
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Shamov, Anton
Keywords: інформаційні технології
соціальні медіа
маркетинг підприємств
індустрія гостинності
information technology
hospitality industry
social media
enterprise marketing
Issue Date: 10-May-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Іванова Л. Роль соціальних медіа в маркетингу підприємств індустрії гостинності / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська, Антон Шамов // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 88–92.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36439
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liliia Ivanova.pdf219.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.