Бренд-менеджмент як інноваційний засіб формування конкурентоспроможності пдприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024-05-10

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЛДУФК імені Івана Боберського

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд-менеджмент, конкурентоспроможність, пдприємство, brand management, competitiveness, enterprise

Бібліографічний опис

Павленчик Н. Бренд-менеджмент як інноваційний засіб формування конкурентоспроможності пдприємства / Наталія Павленчик, Владислав Ціздин // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 109–111.