Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36428
Title: Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Marketing strategy in the formation of enterprise competitiveness
Authors: Сторожук, Ольга
Тарасович, Людмила
Storozhuk, Olha
Tarasovych, Liudmyla
Keywords: конкурентоспроможність
маркетингова стратегія
підприємство
competitiveness
enterprise
marketing strategy
Issue Date: 10-May-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Сторожук О. Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємства / Ольга Сторожук, Людмила Тарасович // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 126–128.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36428
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olha Storozhuk.pdf263.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.