Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСторожук, Ольга-
dc.contributor.authorТарасович, Людмила-
dc.contributor.authorStorozhuk, Olha-
dc.contributor.authorTarasovych, Liudmyla-
dc.date.accessioned2024-09-06T09:26:34Z-
dc.date.available2024-09-06T09:26:34Z-
dc.date.issued2024-05-10-
dc.identifier.citationСторожук О. Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємства / Ольга Сторожук, Людмила Тарасович // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 126–128.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36428-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing strategy in the formation of enterprise competitivenessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olha Storozhuk.pdf263.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.