Розвиток рухової активності дівчат 5–9 класів засобами ритмічної гімнастики
Ескіз недоступний
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Волинський нац. ун-т імені Лесі Українки
Анотація
У дисертації розроблено й обґрунтовано зміст та структуру занять
ритмічною гімнастикою в урочних і позаурочних формах фізичної культури
дівчат 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Здійснено класифікацію
основних рухів ритмічної гімнастики за трьома ознаками: складністю рухів,
частинами тіла та вихідним положенням. In the dissertation, the content and structure of the classes are developed and substantiated
rhythmic gymnastics in curricular and extracurricular forms of physical culture
girls of grades 5–9 of general educational institutions. The classification is done
of the main movements of rhythmic gymnastics according to three features: the complexity of the movements,
parts of the body and starting position.
Опис
Ключові слова
рухова активність, ритмічна гімнастика, дівчата 5–9 класів, форми фізичної культури, інтерес до виконання фізичних вправ, фізичний стан, physical activity, rhythmic gymnastics, interest in physical exercising, 5–9 grades girls, physical fitness, physical education forms
Бібліографічний опис
Войнаровська Н. С. Розвиток рухової активності дівчат 5–9 класів засобами ритмічної гімнастики : автореф. дис. …канд. пед. наук : [спец.] 13.00.02 «Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)» / Войнаровська Наталія Степанівна ; Волинський нац. ун-т імені Лесі Українки. – Луцьк, 2011. – 22 с.