Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35744
Title: | Педагогічні умови збагачення словника дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання |
Other Titles: | Pedagogical conditions of enrichment children’s vocabulary of primary preschool age in the process of physical education |
Authors: | Сахарова, Олена Миколаївна Sakharova, Olena Mykolaivna |
Keywords: | словникова робота збагачення словника діти молодшого дошкільного віку рівні розвитку словника фізичне виховання педагогічні умови vocabulary work vocabulary enrichment children of junior preschool age levels of development vocabulary pedagogical conditions physical education |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Сахарова О. М. Педагогічні умови збагачення словника дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання : автореф. дис. …канд. пед. наук : 13.00.08 «Дошкільна педагогіка» / Сахарова Олена Миколаївна ; Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. – Одеса, 2021. – 23 с. |
Series/Report no.: | автореферати дисертацій; |
Abstract: | У дисертаційному дослідженні подано теоретичне узагальнення й нове вирішення наукової проблеми, що виявляється в розробленні, науковому обґрунтуванні й упровадженні педагогічних умов, моделі, змісту і методики збагачення словника дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання. The dissertation research presents a theoretical generalization and a new one solution of a scientific problem, which is manifested in the development, scientific substantiation and introduction of pedagogical conditions, model, content and methods of enriching the vocabulary of children of primary preschool age the process of physical education. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35744 |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sakharova O_aref_2021.docx.pdf | 845.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.